Firma elta Polska już od kilku lat należy do największych dostawców lodówek termoelektrycznych. W swojej ofercie posiada szeroką gamę modeli turystycznych oraz campingowych, które wykorzystywane są przede wszystkim przez producentów FMCG, a także branżę HoReCa. W tym sezonie pozycja firmy umocniła się w wyniku poszerzenia grona odbiorców, do którego dołączyła marka Absolut. Złożone przez nią zamówienie obejmuje lodówki elta, które są wykorzystywane jako nietypowe ekspozytory prezentujące w atrakcyjny sposób towar w miejscach sprzedaży. Dodatkowo urządzenia brandowane są logotypem zgodnie z indywidualnymi wymaganiami.
Innymi znaczącymi odbiorcami lodówek elta, z którymi regularna współpraca rozwijana jest już od kilku sezonów, są PKN Orlen, Red Bull, XL Energy Drink oraz Victoria Cymes – producent napojów owocowych i gazowanych. Firmy z branży spożywczej, podobnie jak marka Absolut, wykorzystują zamawiane urządzenia do sprzedaży swoich produktów w sklepach w całej Polsce. Natomiast koncern PKN Orlen, właściciel rozbudowanej sieci stacji benzynowych, wręcza lodówki elta jako nagrody w ramach programu lojalnościowego przygotowanego dla swoich klientów.
W stałej ofercie elta Polska znaleźć można modele wyposażone m.in. w transparentne drzwiczki (elta CB220 oraz elta CB2008) lub posiadające możliwość zasilania poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej (elta CB203), dzięki czemu sprawdzają się one jako lodówki turystyczne. Firma posiada również modele o pojemności kilkudziesięciu litrów, które polecane są przedstawicielom branży HoReCa (elta CB3012 oraz elta CB3013). Ze względu na rosnące zainteresowanie odbiorców gama lodówek elta jest stale poszerzana. Nowością w ofercie jest np. elta CB230. Ponadto istnieje możliwość zamówienia wybranego wzoru na wyłączność, który zostaje zastrzeżony dla określonej marki lub firmy. Z takiego rozwiązania skorzystał Red Bull.
Firma elta Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję wśród dostawców lodówek termoelektrycznych na naszym rynku. Ostatnio pozyskanym partnerem jest znana na całym świecie marka Absolut.
Innymi znaczącymi odbiorcami lodówek elta, z którymi regularna współpraca rozwijana jest już od kilku sezonów, są PKN Orlen, Red Bull, XL Energy Drink oraz Victoria Cymes – producent napojów owocowych i gazowanych. Firmy z branży spożywczej, podobnie jak marka Absolut, wykorzystują zamawiane urządzenia do sprzedaży swoich produktów w sklepach w całej Polsce. Natomiast koncern PKN Orlen, właściciel rozbudowanej sieci stacji benzynowych, wręcza lodówki elta jako nagrody w ramach programu lojalnościowego przygotowanego dla swoich klientów.
W stałej ofercie elta Polska znaleźć można modele wyposażone m.in. w transparentne drzwiczki (elta CB220 oraz elta CB2008) lub posiadające możliwość zasilania poprzez gniazdo zapalniczki samochodowej (elta CB203), dzięki czemu sprawdzają się one jako lodówki turystyczne. Firma posiada również modele o pojemności kilkudziesięciu litrów, które polecane są przedstawicielom branży HoReCa (elta CB3012 oraz elta CB3013). Ze względu na rosnące zainteresowanie odbiorców gama lodówek elta jest stale poszerzana. Nowością w ofercie jest np. elta CB230. Ponadto istnieje możliwość zamówienia wybranego wzoru na wyłączność, który zostaje zastrzeżony dla określonej marki lub firmy. Z takiego rozwiązania skorzystał Red Bull.
Firma elta Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję wśród dostawców lodówek termoelektrycznych na naszym rynku. Ostatnio pozyskanym partnerem jest znana na całym świecie marka Absolut.