Oblicza owocowej radości Haribo

W drugim tygodniu lutego ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Haribo oparta na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie Oblicza radości.

         
ocena: 4/5 głosów: 1
Oblicza owocowej radości Haribo
Film reklamowy - inspirowany 6 owocowymi smakami żelków Haribo Złote Misie – zobaczyć można w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych. Kampanię wspierają działania prowadzone w prasie oraz Internecie.

Trwająca od 9 lutego br. telewizyjna kampania reklamowa Haribo opiera się na nowym, wyprodukowanym w Polsce spocie - Oblicza radości Haribo. Osią filmu jest sześć scen inspirowanych owocowymi smakami żelków Haribo Złote Misie. W każdej z nich zobaczymy roześmiane, postacie w różnym wieku - od dzieci przez nastolatki, na rodzicach i dziadkach kończąc. Bohaterom towarzyszą animacje 3D przedstawiające Złote Misie w niecodziennych rolach chmur, baloników czy promieni słońca oraz napisy „radość” w różnych językach. Oprawa graficzna poszczególnych scen, jak również stylizacja i stroje bohaterów oddają charakter owocowych smaków legendarnych żelków.

„Nowy spot jest świeżą i oryginalną ilustracją hasła „Haribo smak radości”, które postanowiliśmy przedstawić inspirując się owocowymi smakami Złotych Misiów” - mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager Haribo. „Chcemy również pokazać, że cieszenie się smakiem żelków nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dzieci. Stanowi kuszącą propozycję również dla ich starszego rodzeństwa, rodziców oraz dziadków, sprzyjając wspólnemu i wesołemu spędzaniu czasu” - dodaje Falińska-Zubko. Trzydziestosekundowy spot będzie można zobaczyć w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych: ZigZap, MiniMini, Jetix, Jetix Play oraz FoxKids.