Boże Narodzenie to święto, które nie miałoby w sobie takiej magii gdyby nie cały okres przygotowań. Ozdobione światełkami wystawy sklepowe, przystrojone choinki w miastach i płynące zewsząd kolędy sprawiają, że czuć magię świąt.
Każdy z nas jednak wie o tym, że to okres, w którym łatwo zwycięża pośpiech i stres, wynikający z chęci wyrobienia się ze wszystkim na czas. Stanie w długich kolejkach po karpia i prezenty sprawia, że tracimy z oczu urok świątecznego oczekiwania na Wigilię.
Dlatego w tegorocznej kampanii Milka przypomina o tym, co jest najważniejsze – magii oczekiwania na święta, którą można odkryć w każdym najmniejszym przedświątecznym rytuale. O ile robimy to wspólnie z najbliższymi, nie patrząc stale na zegarek.
Milka, jako orędowniczka delikatności, prezentuje specjalnie na tę okazję wyjątkowy kalendarz. Dwadzieścia cztery okienka z niepowtarzalnymi figurkami w środku to coś, co z pewnością pozwoli nam się wyciszyć i na nowo odkryć radość ze świątecznych przygotowań.
A już od 1 grudnia Milka udostępni animowane filmy o przedświątecznych rytuałach, których bohaterami będą figurki z kalendarza. Filmy będą dostępne na Facebooku i Youtube marki.
Każdy z nas jednak wie o tym, że to okres, w którym łatwo zwycięża pośpiech i stres, wynikający z chęci wyrobienia się ze wszystkim na czas. Stanie w długich kolejkach po karpia i prezenty sprawia, że tracimy z oczu urok świątecznego oczekiwania na Wigilię.
Dlatego w tegorocznej kampanii Milka przypomina o tym, co jest najważniejsze – magii oczekiwania na święta, którą można odkryć w każdym najmniejszym przedświątecznym rytuale. O ile robimy to wspólnie z najbliższymi, nie patrząc stale na zegarek.
Milka, jako orędowniczka delikatności, prezentuje specjalnie na tę okazję wyjątkowy kalendarz. Dwadzieścia cztery okienka z niepowtarzalnymi figurkami w środku to coś, co z pewnością pozwoli nam się wyciszyć i na nowo odkryć radość ze świątecznych przygotowań.
A już od 1 grudnia Milka udostępni animowane filmy o przedświątecznych rytuałach, których bohaterami będą figurki z kalendarza. Filmy będą dostępne na Facebooku i Youtube marki.