Tym samym można w Polsce spróbować łagodnego kurczaka Buffalo, pikantnych skrzydełek Spicy Chicken Wings oraz soczystych polędwiczek. Nie zawiodą się także miłośnicy prawdziwych amerykańskich kanapek z zawsze chrupiącym kurczakiem, świeżymi dodatkami i sosami.
Serwowany w lokalu kurczak jest wcześniej marynowany i panierowany w mieszankach sekretnych przypraw, których korzenie sięgają roku 1954, kiedy to znany wynalazca L.A.M. Phalen wpadł na pomysł rewolucyjnej metody przygotowywania kurczaka pod nazwą „broasting”, polegającej na połączeniu gotowania ciśnieniowego i koncepcji głębokiego smażenia. Wszystko dlatego, żeby kurczak był soczysty i jednocześnie zawierał mniej tłuszczu niż smażony tradycyjnie.
Sieć United Chicken czerpie z najlepszych amerykańskich tradycji Restauracji Szybkiej Obsługi (Quick Service Restaurants).
Technologia Genuine Broaster Chicken, według której przygotowywane są kurczaki serwowane w sieci United Chicken, wykorzystywana jest w restauracjach w 44 krajach, z tego w USA w 5 000 punktach.
- Kolejne restauracje United Chicken powstawać będą na zasadach franczyzy w miastach liczących ponad 50 000 mieszkańców – mówi Daniel Szczepański, wiceprezes poznańskiej firmy Lorien Foodservice. - Otwierane będą w samodzielnych obiektach, jak również w galeriach handlowych. W tym roku planowane jest otwarcie jeszcze czterech restauracji.
Serwowany w lokalu kurczak jest wcześniej marynowany i panierowany w mieszankach sekretnych przypraw, których korzenie sięgają roku 1954, kiedy to znany wynalazca L.A.M. Phalen wpadł na pomysł rewolucyjnej metody przygotowywania kurczaka pod nazwą „broasting”, polegającej na połączeniu gotowania ciśnieniowego i koncepcji głębokiego smażenia. Wszystko dlatego, żeby kurczak był soczysty i jednocześnie zawierał mniej tłuszczu niż smażony tradycyjnie.
Sieć United Chicken czerpie z najlepszych amerykańskich tradycji Restauracji Szybkiej Obsługi (Quick Service Restaurants).
Technologia Genuine Broaster Chicken, według której przygotowywane są kurczaki serwowane w sieci United Chicken, wykorzystywana jest w restauracjach w 44 krajach, z tego w USA w 5 000 punktach.
- Kolejne restauracje United Chicken powstawać będą na zasadach franczyzy w miastach liczących ponad 50 000 mieszkańców – mówi Daniel Szczepański, wiceprezes poznańskiej firmy Lorien Foodservice. - Otwierane będą w samodzielnych obiektach, jak również w galeriach handlowych. W tym roku planowane jest otwarcie jeszcze czterech restauracji.
Gość