W wybranych hipermarketach Carrefour, Real i Tesco - w Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Warszawie i Opolu - pojawili się mężczyźni w tradycyjnych chilijskich strojach, budząc ogromne zaciekawienie klientów.
To ambasadorowie Viňa Maipo, znanego domu winiarskiego z Chile. Przez najbliższych kilka miesięcy, od piątku do niedzieli, będą promować nie tylko markę Viňa Maipo, ale także m.in. kulturę picia wina. Wkrótce zobaczymy ich również w kolejnych miastach (Gliwicach, Piasecznie i Poznaniu) i w placówkach należących do innych sieci - Auchan, Alma oraz Piotr i Paweł.
Wina z Viňa Maipo trafiły do Polski dzięki spółce Partner Center, która jest u nas ich jedynym importerem. To trunki coraz popularniejsze w wielu zakątkach świata, śmiało konkurujące z produktami francuskimi czy włoskimi, uhonorowane prestiżowymi nagrodami na międzynarodowych konkursach winiarskich, m.in. International Wine and Spirit Competition w Londynie, Selections Mondial de Vins w Kanadzie, czy Chardonnay du Monde Competition we Francji.
Firma Viňa Maipo stawiała pierwsze kroki 61 lat temu w chilijskim miasteczku Maipo, znanym z upraw winorośli już od czasów kolonialnych. Charakterystyczna, strzelista wieżyczka miejscowego kościoła to znak rozpoznawczy wszystkich jej produktów. Podbój rynków amerykańskich i europejskich zaczęła dopiero pod koniec lat 70., stając się jednak szybko jednym w największych światowych eksporterów wina. Jej wyroby trafiają dziś do ponad 40 krajów na obu półkulach.
W czym tkwi tajemnica ich sukcesu? W doskonałej jakości i różnorodności, pozwalającej trafić w odmienne gusta miłośników tych szlachetnych trunków w Europie, Azji i Ameryce. W bogatej ofercie znajdziemy wina zarówno jedno-, jak i dwuszczepowe, wytwarzane z najszlachetniejszych odmian winogron.Polscy koneserzy mają do wyboru: Viňa Maipo Sauvignon Blanc, VM Cabernet Sauvignon, VM Carménére, VM Carménére Cabernet Sauvignon, VM Sauvignon Blanc Chardonnay, VM Cabernet Sauvignon Merlot, VM Chardonnay Reserve, VM Carménére Reserve i VM Shiraz Reserve.
W lipcu będziemy mieli okazję spróbować win z najnowszej linii - Viňa Maipo Gran Devocion.
To ambasadorowie Viňa Maipo, znanego domu winiarskiego z Chile. Przez najbliższych kilka miesięcy, od piątku do niedzieli, będą promować nie tylko markę Viňa Maipo, ale także m.in. kulturę picia wina. Wkrótce zobaczymy ich również w kolejnych miastach (Gliwicach, Piasecznie i Poznaniu) i w placówkach należących do innych sieci - Auchan, Alma oraz Piotr i Paweł.
Wina z Viňa Maipo trafiły do Polski dzięki spółce Partner Center, która jest u nas ich jedynym importerem. To trunki coraz popularniejsze w wielu zakątkach świata, śmiało konkurujące z produktami francuskimi czy włoskimi, uhonorowane prestiżowymi nagrodami na międzynarodowych konkursach winiarskich, m.in. International Wine and Spirit Competition w Londynie, Selections Mondial de Vins w Kanadzie, czy Chardonnay du Monde Competition we Francji.
Firma Viňa Maipo stawiała pierwsze kroki 61 lat temu w chilijskim miasteczku Maipo, znanym z upraw winorośli już od czasów kolonialnych. Charakterystyczna, strzelista wieżyczka miejscowego kościoła to znak rozpoznawczy wszystkich jej produktów. Podbój rynków amerykańskich i europejskich zaczęła dopiero pod koniec lat 70., stając się jednak szybko jednym w największych światowych eksporterów wina. Jej wyroby trafiają dziś do ponad 40 krajów na obu półkulach.
W czym tkwi tajemnica ich sukcesu? W doskonałej jakości i różnorodności, pozwalającej trafić w odmienne gusta miłośników tych szlachetnych trunków w Europie, Azji i Ameryce. W bogatej ofercie znajdziemy wina zarówno jedno-, jak i dwuszczepowe, wytwarzane z najszlachetniejszych odmian winogron.Polscy koneserzy mają do wyboru: Viňa Maipo Sauvignon Blanc, VM Cabernet Sauvignon, VM Carménére, VM Carménére Cabernet Sauvignon, VM Sauvignon Blanc Chardonnay, VM Cabernet Sauvignon Merlot, VM Chardonnay Reserve, VM Carménére Reserve i VM Shiraz Reserve.
W lipcu będziemy mieli okazję spróbować win z najnowszej linii - Viňa Maipo Gran Devocion.