Sosy pomidorowe Podravka zostały uznane przez ponad 1000 niezależnych detalistów z całej Polski za jedne z najbardziej udanych produktów wprowadzonych na rynek w poprzednim roku.
Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka otrzymały wyróżnienie w kategorii „sosy mokre, majonezy”. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 1000 detalistów z całej Polski, którzy oddawali swoje głosy na najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe w 33 kategoriach spożywczych i chemicznych.
„Wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku 2009” ma dla nas szczególnie znaczenie, przede wszystkim ze względu na fakt, że zostało przyznane naszym nowym produktom przez detalistów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dostarczamy im wyłącznie najwyższej jakości, naturalne produkty. Takie są właśnie nagrodzone w konkursie „Perły Rynku FMCG 2009” Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka, które dzięki kompozycji dojrzałych, soczystych pomidorów i świeżych ziół zachwycają wspaniałym prawdziwie pomidorowym smakiem, zawartość świeżych pomidorów w naszych sosach to aż 93-96%. Cieszymy się, że doskonała jakość i przystępna cena sosów pomidorowych Podravka zostały docenione przez Klientów”.
Tegoroczne „Perły Rynku FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Celem konkursu było wyłonienie przez detalistów z całej Polski najlepszych nowości rynkowych. W konkursie wzięło udział ponad 1000 ankietowanych, których opinie zostały szczegółowo opracowane przez profesjonalistów analiz rynkowych z instytutu badawczego GfK Custom Research. Na podstawie ich ekspertyz wybrano produkty uznane przez respondentów za najbardziej innowacyjne i perspektywiczne w branży FMCG. „Perły Rynku FMCG 2009”, ze względu na niezależny charakter oddawanych głosów, uznawane są za jeden z najważniejszych konkursów w branży. Podravka, oprócz wyróżnienia, otrzymała również roczną licencję do posługiwania się znakiem „Produkt wyróżniony w konkursie Perły FMCG 2009 r.”
Firma Podravka stawia wyłącznie na naturalne, świeże i zdrowe produkty. Z myślą o zadowoleniu Klientów powstała nowa kategoria produktów na bazie pomidorów, w skład której wchodzą najwyższej jakości, pełnowartościowe przeciery, pomidory krojone, pomidory całe bez skórki oraz sosy pomidorowe z ziołami. Dodatkowo, w ofercie produktów naturalnych firma posiada miody i pasty warzywne.
Włoski sos pomidorowy oraz Toskański sos pomidorowy z dodatkami od firmy Podravka oferowane są w 500g kartonikach Tetra Pak z łatwym otwarciem, w cenie ok. 5,80 zł/ opakowanie. Oba produkty dostępne są w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.
Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka otrzymały wyróżnienie w kategorii „sosy mokre, majonezy”. O przyznaniu nagrody zadecydowało ponad 1000 detalistów z całej Polski, którzy oddawali swoje głosy na najlepsze ich zdaniem nowości rynkowe w 33 kategoriach spożywczych i chemicznych.
„Wyróżnienie w konkursie „Perły Rynku 2009” ma dla nas szczególnie znaczenie, przede wszystkim ze względu na fakt, że zostało przyznane naszym nowym produktom przez detalistów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze, dlatego dostarczamy im wyłącznie najwyższej jakości, naturalne produkty. Takie są właśnie nagrodzone w konkursie „Perły Rynku FMCG 2009” Toskański sos pomidorowy z czosnkiem i pietruszką oraz Włoski sos pomidorowy z kaparami i oregano Podravka, które dzięki kompozycji dojrzałych, soczystych pomidorów i świeżych ziół zachwycają wspaniałym prawdziwie pomidorowym smakiem, zawartość świeżych pomidorów w naszych sosach to aż 93-96%. Cieszymy się, że doskonała jakość i przystępna cena sosów pomidorowych Podravka zostały docenione przez Klientów”.
Tegoroczne „Perły Rynku FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu organizowanego przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe”. Celem konkursu było wyłonienie przez detalistów z całej Polski najlepszych nowości rynkowych. W konkursie wzięło udział ponad 1000 ankietowanych, których opinie zostały szczegółowo opracowane przez profesjonalistów analiz rynkowych z instytutu badawczego GfK Custom Research. Na podstawie ich ekspertyz wybrano produkty uznane przez respondentów za najbardziej innowacyjne i perspektywiczne w branży FMCG. „Perły Rynku FMCG 2009”, ze względu na niezależny charakter oddawanych głosów, uznawane są za jeden z najważniejszych konkursów w branży. Podravka, oprócz wyróżnienia, otrzymała również roczną licencję do posługiwania się znakiem „Produkt wyróżniony w konkursie Perły FMCG 2009 r.”
Firma Podravka stawia wyłącznie na naturalne, świeże i zdrowe produkty. Z myślą o zadowoleniu Klientów powstała nowa kategoria produktów na bazie pomidorów, w skład której wchodzą najwyższej jakości, pełnowartościowe przeciery, pomidory krojone, pomidory całe bez skórki oraz sosy pomidorowe z ziołami. Dodatkowo, w ofercie produktów naturalnych firma posiada miody i pasty warzywne.
Włoski sos pomidorowy oraz Toskański sos pomidorowy z dodatkami od firmy Podravka oferowane są w 500g kartonikach Tetra Pak z łatwym otwarciem, w cenie ok. 5,80 zł/ opakowanie. Oba produkty dostępne są w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.