O tym rozmawiano podczas Międzynarodowej Biznesowej Konferencji firmy Zepter, zatytułowanej „Zepter - Złoty Wiek”, która odbyła się w dniach 07-10.03.2009r. w Monte Carlo.
Międzynarodowa konferencja w Monte Carlo skupiła w jednym miejscu najwyższej rangi managerów związanych z firmą Zepter z całego świata i stała się okazją do omówienia zagadnień związanych z działalnością firmy, wymiany informacji i doświadczeń. Do Monaco przybyło ponad tysiąc pracowników z 40 krajów, by uczestniczyć w corocznej konwencji Zeptera. Wydarzenie to stało się okazją do zaprezentowania najnowszej kolekcji produktów Zepter z grupy: Zepter Home Art, Zepter Medical i Zepter Home Care.
W portfolio Zepter Home Care pojawiło się nowe wielofunkcyjne urządzenie czyszczące, Tuttoluxo 6S. Przedstawiono zalety Bioptron Light Therapy, urządzenia medycznego marki Zepter Medical. W ramach grupy produktów Zepter Home Art zaprezentowano nową kolekcję porcelany, szklanek oraz kieliszków. Zostały także pokazane najnowsze osiągnięcia w dziedzinie kosmetyków.
Na uwagę zasługuje również konferencja prasowa, podczas której dziennikarze z różnych krajów mieli okazję zadać pytania związane z funkcjonowaniem firmy Zepter w dobie kryzysu ekonomicznego oraz wprowadzeniem nowych produktów luksusowych.
W konferencji prasowej uczestniczyli Brand Managerowie nowych produktów, sportowcy i jednocześnie ambasadorzy firmy czyli Mistrz Formuły 1 Guido Cappellini oraz lekkoatleta Siergiej Bubka. Gościem specjalnym konferencji był założyciel i Prezes firmy Zepter - Philip Zepter - Kryzys ekonomiczny to wyzwanie także dla Zeptera. Dla sektora sprzedaży bezpośredniej kryzys ekonomiczny jest łaskawy. Każdy z nas musi dawać z siebie 100 % wydajności, 99 % oznacza porażkę. Jest to sposób na osiągnięcie doskonałych wyników sprzedaży w tej sytuacji – akcentował Philip Zepter, Prezes Zepter International.
Międzynarodowa konferencja w Monte Carlo skupiła w jednym miejscu najwyższej rangi managerów związanych z firmą Zepter z całego świata i stała się okazją do omówienia zagadnień związanych z działalnością firmy, wymiany informacji i doświadczeń. Do Monaco przybyło ponad tysiąc pracowników z 40 krajów, by uczestniczyć w corocznej konwencji Zeptera. Wydarzenie to stało się okazją do zaprezentowania najnowszej kolekcji produktów Zepter z grupy: Zepter Home Art, Zepter Medical i Zepter Home Care.
W portfolio Zepter Home Care pojawiło się nowe wielofunkcyjne urządzenie czyszczące, Tuttoluxo 6S. Przedstawiono zalety Bioptron Light Therapy, urządzenia medycznego marki Zepter Medical. W ramach grupy produktów Zepter Home Art zaprezentowano nową kolekcję porcelany, szklanek oraz kieliszków. Zostały także pokazane najnowsze osiągnięcia w dziedzinie kosmetyków.
Na uwagę zasługuje również konferencja prasowa, podczas której dziennikarze z różnych krajów mieli okazję zadać pytania związane z funkcjonowaniem firmy Zepter w dobie kryzysu ekonomicznego oraz wprowadzeniem nowych produktów luksusowych.
W konferencji prasowej uczestniczyli Brand Managerowie nowych produktów, sportowcy i jednocześnie ambasadorzy firmy czyli Mistrz Formuły 1 Guido Cappellini oraz lekkoatleta Siergiej Bubka. Gościem specjalnym konferencji był założyciel i Prezes firmy Zepter - Philip Zepter - Kryzys ekonomiczny to wyzwanie także dla Zeptera. Dla sektora sprzedaży bezpośredniej kryzys ekonomiczny jest łaskawy. Każdy z nas musi dawać z siebie 100 % wydajności, 99 % oznacza porażkę. Jest to sposób na osiągnięcie doskonałych wyników sprzedaży w tej sytuacji – akcentował Philip Zepter, Prezes Zepter International.
astra
Gość