Cappy Ice Fruit od Coca-Cola

Coca - Cola Poland wprowadza na rynek nowe produkty pod marką Cappy - Cappy Ice Fruit. Jest to nowa propozycja napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych.

         
ocena: 4/5 głosów: 1
Cappy Ice Fruit od Coca-Cola
Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców – jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie w trosce o zdrowy styl życia poszukują nowych produktów.

Wprowadzenie na rynek napojów owocowych Cappy Ice Fruit to kolejny krok w kierunku poszerzenia oferty firmy w zakresie soków i napojów owocowych. W marcu tego roku Coca-Cola Poland wprowadziła na rynek nową linię soków Cappy odpowiadając w ten sposób na rosnący trend „health and wellness”. Wraz z jego upowszechnianiem rośnie liczba osób poszukujących produktów, które pozwalają w prosty i wygodny sposób wzbogacić codzienną dietę w wartościowe składniki pochodzące z roślin. Cappy Ice Fruit to głównie oferta skierowana do ludzi, którzy poszukują owocowego orzeźwienia w gorące letnie dni.

Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy również podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem – zarówno potrzeb jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.

Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5L i 1,5l. Sugerowana cena opakowania półlitrowego to 2,69 zł natomiast opakowania półtoralitrowego - 4,59 zł. Dystrybucja produktu obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno kanał tradycyjny jak i nowoczesny.

Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych i posiada ponad 60-letnie doświadczenie w ich produkcji. Firma produkuje wiele marek soków i napojów owocowych, w tym znaną na całym świecie markę Minute Maid.

Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. to spólka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na polskim rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Aqua Powerade Plus, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu.

System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – oddział Coca-Cola Hellenic SA
z siedzibą w Atenach, która produkuje i dystrybuuje napoje The Coca-Cola Company w 28 krajach, dostarczając swoje produkty 540 milionom konsumentów. Coca-Cola HBC Polska jest liderem na polskim rynku pod względem produkcji
i sprzedaży napojów bezalkoholowych.

Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce - Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska - zatrudniają ok. 3,5 tysiąca osób. Od 1991 r. łączne inwestycje firmy oraz jej autoryzowanych rozlewni wyniosły już ponad 500 milionów dolarów.