Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców – jabłka i gruszki, pomarańczy i grejpfruta oraz jabłka, jagody i jeżyny. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie w trosce o zdrowy styl życia poszukują nowych produktów.
Wprowadzenie na rynek napojów owocowych Cappy Ice Fruit to kolejny krok w kierunku poszerzenia oferty firmy w zakresie soków i napojów owocowych. W marcu tego roku Coca-Cola Poland wprowadziła na rynek nową linię soków Cappy odpowiadając w ten sposób na rosnący trend „health and wellness”. Wraz z jego upowszechnianiem rośnie liczba osób poszukujących produktów, które pozwalają w prosty i wygodny sposób wzbogacić codzienną dietę w wartościowe składniki pochodzące z roślin. Cappy Ice Fruit to głównie oferta skierowana do ludzi, którzy poszukują owocowego orzeźwienia w gorące letnie dni.
Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy również podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem – zarówno potrzeb jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.
Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5L i 1,5l. Sugerowana cena opakowania półlitrowego to 2,69 zł natomiast opakowania półtoralitrowego - 4,59 zł. Dystrybucja produktu obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno kanał tradycyjny jak i nowoczesny.
Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych i posiada ponad 60-letnie doświadczenie w ich produkcji. Firma produkuje wiele marek soków i napojów owocowych, w tym znaną na całym świecie markę Minute Maid.
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. to spólka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na polskim rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Aqua Powerade Plus, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu.
System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – oddział Coca-Cola Hellenic SA
z siedzibą w Atenach, która produkuje i dystrybuuje napoje The Coca-Cola Company w 28 krajach, dostarczając swoje produkty 540 milionom konsumentów. Coca-Cola HBC Polska jest liderem na polskim rynku pod względem produkcji
i sprzedaży napojów bezalkoholowych.
Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce - Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska - zatrudniają ok. 3,5 tysiąca osób. Od 1991 r. łączne inwestycje firmy oraz jej autoryzowanych rozlewni wyniosły już ponad 500 milionów dolarów.
Wprowadzenie na rynek napojów owocowych Cappy Ice Fruit to kolejny krok w kierunku poszerzenia oferty firmy w zakresie soków i napojów owocowych. W marcu tego roku Coca-Cola Poland wprowadziła na rynek nową linię soków Cappy odpowiadając w ten sposób na rosnący trend „health and wellness”. Wraz z jego upowszechnianiem rośnie liczba osób poszukujących produktów, które pozwalają w prosty i wygodny sposób wzbogacić codzienną dietę w wartościowe składniki pochodzące z roślin. Cappy Ice Fruit to głównie oferta skierowana do ludzi, którzy poszukują owocowego orzeźwienia w gorące letnie dni.
Nowa linia Cappy Ice Fruit obejmuje trzy smaki: jabłkowo - gruszkowy, pomarańczowo-grejpfrutowy oraz jabłkowo - jagodowo - jeżynowy. Wybór smaków w ofercie Cappy również podyktowany jest trendami konsumenckimi. Badania instytutu ACNielsen potwierdzają, że od wielu lat najpopularniejszy na polskim rynku wśród soków jest smak pomarańczowy (34%) oraz jabłkowy (28%), ale coraz częściej konsumenci poszukują innowacji. Nowe produkty Cappy są idealnym połączeniem – zarówno potrzeb jak i upodobań konsumentów. Punktem wyjścia do innowacji były właśnie tradycyjne smaki, do których konsumenci są już przyzwyczajeni.
Nowe napoje owocowe Cappy Ice Fruit dostępne są w opakowaniach typu PET, o pojemnościach 0,5L i 1,5l. Sugerowana cena opakowania półlitrowego to 2,69 zł natomiast opakowania półtoralitrowego - 4,59 zł. Dystrybucja produktu obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno kanał tradycyjny jak i nowoczesny.
Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych i posiada ponad 60-letnie doświadczenie w ich produkcji. Firma produkuje wiele marek soków i napojów owocowych, w tym znaną na całym świecie markę Minute Maid.
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. to spólka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na polskim rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Aqua Powerade Plus, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu.
System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. – oddział Coca-Cola Hellenic SA
z siedzibą w Atenach, która produkuje i dystrybuuje napoje The Coca-Cola Company w 28 krajach, dostarczając swoje produkty 540 milionom konsumentów. Coca-Cola HBC Polska jest liderem na polskim rynku pod względem produkcji
i sprzedaży napojów bezalkoholowych.
Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce - Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska - zatrudniają ok. 3,5 tysiąca osób. Od 1991 r. łączne inwestycje firmy oraz jej autoryzowanych rozlewni wyniosły już ponad 500 milionów dolarów.