Eurogadżetomania

  • 1

Z okazji Euro2012 produceni dwoją się i troją aby skusić kibiców. To najważniejsze dotychczas wydarzenie sportowe w Polsce. Czy popadliśmy w EUROgadżetomanię?

         
ocena: 5/5 głosów: 1
Eurogadżetomania
Pizze w EUROsmakach

W PizzyHut będziemy mogli spróbować smaków typowych dla 6 różnych kuchni europejskich. Przez cały okres mistrzostw, do lipca 2012 restauracje oferują swoim gościom sześć smaków pizzy o unikalnych połączeniach smaków: łosoś, kiełbasa chorizzo, ser camembert z winogronami, ogórek kiszony czy sos tzaziki to tylko niektóre z nich. Wszystkie są charakterystyczne dla tradycji kulinarnej Polski, Ukrainy, Francji, Hiszpanii, Grecji i Szwecji.

„Chcieliśmy, by nowe smaki pizzy w ramach oferty „Pizze Europejskie” były jak najbardziej urozmaicone, tak żeby nasi Goście mieli szeroki wybór składników, które do tej pory nie pojawiały się w naszym menu. Propozycja wprowadzenia pizz o tak oryginalnych smakach jest całkowicie unikalna i niespotykana nigdzie poza restauracjami Pizza Hut.” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.

Sześć nowych smaków pizzy będzie dostępnych w restauracjach Pizza Hut przez cały okres trwania promocji (od kwietnia do lipca). Dodatkowo każdy z kolejnych dwóch tygodni promocji dedykowany będzie innemu krajowi. W tym czasie goście restauracji będą częstowani przekąskami z wykorzystaniem tradycyjnych składników charakterystycznych dla danej kuchni, a kelnerzy dostarczą interesujących informacji na jej temat.

Cisowianka Perlage w EUROpuszce

Nowość na skalę europejską, absolutny must have tego sezonu czyli stylowa Cisowianka Perlage w puszce. 
Cisowianka - oficjalny sponsor polskiej reprezentacji piłkarskiej na EURO2012 dołożyła wszelkich starań, by puszka - gadżet miała formę elegancką.  Delikatność grafiki ma bowiem podkreślić subtelny smak wody, zamkniętej w nowoczesnym opakowaniu. Takiego gadżetu na Euro nie powstydzą się panie, gdyż puszka Cisowianki Perlage pasuje do modnego trendu Fit. Niech sobie tam faceci chodzą z piwem, damy-kibice mają lekką i poręczną puszkę z limitowanej serii. 

Euro-słodkości od Haribo

Do najmłodszych kibiców swoją limitowaną serię EUROżelków i gum rozpuszczalnych kieruje Haribo. Biało-czerwone misie w ulubionych smakach polskich konsumentów: ananasowym, truskawkowym i malinowym nawiązują kolorami do narodowych barw reprezentacji Polski na Euro 2012.

Na uspokojenie sportowych emocji z pewnością przydadzą się gumy Maoam: Euro Kracher – białe i czerwone gumy rozpuszczalne o smaku cytryny i czarnej porzeczki. Są także specjalne mieszanki footbolowe oraz dodatkowa promocja w opakowaniach.

Biało czerwone żelki z Otmuchowa

Rodzimą odpowiedź przygotowałam marka Otmuchów. W specjalnej ofercie ma dla kibiców Euro 2012 Żelki Gola!,  o kształcie futbolówek, w narodowych, biało-czerwonych barwach. W dwóch smakach: czerwone - wiśniowe oraz białe - cytrynowe, zamknięte w plastikowym pudełeczku, które swoją grafiką również wpisuje się w czerwcowe święto wszystkich kibiców.

Fala przyjemności Wedla


Marka Wedel, Narodowy Sponsor UEFA EURO 2012TM przygotowała specjalną ofertę swoich produktów. Limitowaną edycję tworzą: Czekoladowa Figurka Slavko i Slawka, czekoladowy symbol UEFA EURO2012TM; Ptasie Mleczko® w opakowaniu w kształcie stadionu oraz Ptasie Mleczko® z unikatowymi biało-czerwonymi piankami; Torcik Wedlowski w opakowaniu w kształcie piłki nożnej; Baryłki Football-praliny w kształcie piłek; Pawełek oficjalny baton UEFA EURO 2012TM w dwóch nowych odsłonach; Chrupki Kibica oraz Czekolady w nietypowych wariantach smakowych i poręcznych formatach.