Program jest częścią prowadzonej przez markę Whirlpool kampanii Gotuj na luzie, mającej na celu pokazanie Polkom, że gotowanie może być proste, szybkie i przyjemne.
Gotuj na luzie to kampania zaprojektowana przez Whirlpool w odpowiedzi na wyniki raportu sporządzonego przez Millward Brown, który pokazał, że aż co czwarta Polka stresuje się gotowaniem. Wiele z nich obawia się również, że przygotowywane przez nie potrawy są nie smaczne, że będą podlegały ocenie, a co za tym idzie narażały je na pogorszenie ich wizerunku w oczach najbliższych i znajomych. Kampania ma na celu pokazanie jak pozbyć się stresu podczas gotowania, „odczarować” trudne przepisy i czerpać radość z przebywania (w kuchni. Jednym z działań wchodzących w jej skład jest startujący w Polsacie Cafe cykl Gotuj na luzie, w którym prezenterka telewizyjna Agnieszka Popielewicz wraz z kucharzem Marco Ghia pokażą widzom jak łatwo i szybko i kreatywnie przygotować wyśmienite dania na różne okazje.
„Idea programu Gotuj na luzie jest mi bardzo bliska. Gotowanie stanowi ważną część mojego życia. Czerpię z przebywania w kuchni ogromną radość i chciałabym, żeby inni również potrafili cieszyć się przygotowywaniem i wspólnym jedzeniem posiłków. Gotowanie jest naprawdę dla każdego! Poza tym, gotowanie to nie tylko czynność niezbędna nam do życia, ale sposób na spędzenie czasu, integrację, budowanie fajnej więzi z innymi. W końcu najfajniejsze spotkania zawsze odbywają się w kuchni.„ – mówi Agnieszka Popielewicz, ambasadorka kampanii Gotuj na luzie.
Cykl Gotuj na Luzie będzie emitowany na kanale Polsat Cafe w ramach programu Zoom na miasto.
Informacje prasowe