Grześki ponownie w telewizji

W sierpniu ruszyła kampania telewizyjna Grześków – najpopularniejszych na rynku wafelków Jutrzenki. Kampania „Ideał jest tylko jeden” potrwa do końca miesiąca.

         
ocena: 3/5 głosów: 1
Grześki ponownie w telewizji
Celem kampanii jest utrzymanie wysokiej rozpoznawalności produktu na rynku. Zdecydowano się przypomnieć widzom spot zrealizowany w formie wywiadu, który wzrusza i wywołuje silne emocje. O tym, że Grześki są idealnymi wafelkami dla wszystkich, przekonują w reklamie telewizyjnej Agnieszka Warchulska, Piotr Machalica i Julia Wróblewska.

„Zdecydowaliśmy się powtórzyć skrócony spot telewizyjny, ponieważ jest on nowatorski i prezentuje produkt od strony emocji jakie budzi wśród konsumentów. – powiedziała Maja Kobusińska, Category Brand Manager w firmie Jutrzenka Colian – Przeprowadzona wiosną tego roku kampania Grześków spotkała się z pozytywnym odzewem i spełniła nasze oczekiwania”.

Kampania telewizyjna trwa od 8 sierpnia br., 15” spoty reklamowe „Ideał jest tylko jeden” emitowane są w TVP1, TVP2, TVN, TVN7 oraz Polsacie.

Grześki niezmiennie od wielu sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Są doskonałą przekąską jadaną na co dzień, bez okazji i niezależnie od pory - „zawsze”. Oprócz deseru pełnią także rolę drobnego posiłku w trakcie dnia.