Hit Handlu 2008 dla KAMIS Fit up!

W tegorocznej edycji konkursu HIT HANDLU 2008, sosy sałatkowe Kamis Fit up! zostały wybrane najlepszym nowym produktem w branży FMCG w kategorii przetwory z warzyw i sosy...

         
ocena: 3/5 głosów: 2
Hit Handlu 2008 dla KAMIS Fit up!
W tegorocznej edycji konkursu HIT HANDLU 2008, sosy sałatkowe Kamis Fit up! zostały wybrane najlepszym nowym produktem w branży FMCG w kategorii przetwory z warzyw i sosy.
Sukces jest tym większy, że jurorami w konkursie są czytelnicy dwutygodnika „Handel” czyli przedstawiciele kadry zarządzającej polskich i zagranicznych sieci handlowych, kierownicy i właściciele dużych obiektów handlowych.

Konkurs HIT HANDLU odbył się już po raz dziewiąty. Jego celem jest wyłonienie najlepszych nowych produktów branży FMCG w danym roku. Organizatorem konkursu jest „Handel”, największy magazyn branżowy. Nagrody zostały wręczone 19 maja 2008 r. w Warszawie w czasie Międzynarodowych Targów Żywności - IFE Poland.

Sosy sałatkowe Kamis Fit up! zostały docenione za wielkość i dynamika wzrostu sprzedaży, wsparcie reklamowe i promocyjne, znajomość marki wśród konsumentów oraz innowacyjność.

Sosy sałatkowe Kamis Fit up!, jak i cała linia Kamis Fit up! to innowacyjne produkty przeznaczone dla nowoczesnych kobiet, ceniących sobie zdrowy tryb życia. Są w pełni naturalne, z dodatkiem błonnika, bez soli i wzmacniaczy smaku. W skład linii wchodzą oprócz sosów, również mieszanki przyprawowe oraz chipsy owocowe i warzywne Kamis Fit up! Crisps.

W sprzedaży dostępne są 4 sosy sałatkowe Kamis Fit up!: zmysłowy, odświeżający, energetyczny i pobudzający. Wyróżniają się na ryku unikalnymi walorami zdrowotnymi, smakowymi oraz atrakcyjne formą składników np. kwiaty lawendy oraz płatki nagietka w sosie zmysłowym, suszona truskawka i szałwia w sosie odświeżającym, ziarna słonecznika i soi w sosie energetycznym.