Akcja "Stawiam na mleko!" na dużą skalę!

  • 5

Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna dotrze do 330 tysięcy dzieci z polskich szkół

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Akcja "Stawiam na mleko!" na dużą skalę!

Ruszyła trzyletnia kampania promująca mleko wśród uczniów w polskich szkołach oraz ich rodziców i opiekunów. Jej celem jest zachęcenie do picia mleka zwłaszcza najmłodsze dzieci, w wieku 7-13 lat.

W projekcie weźmie udział 450 szkół ze 108 miast w kraju, czyli aż 330 tysięcy uczniów.

W ramach akcji zaplanowano wiele atrakcji dla dzieci oraz dorosłych - konkursy wiedzy o leku i produktach mlecznych, gry zespołowe zachęcające do wspólnej zabawy, a także cykliczne imprezy.

Swoją trasę rozpoczęła już Ekspedycja Mleczna, która stwarza okazję do wspólnej, rodzinnej zabawy, a rodzicom doradza, jak powinni dbać o prawidłową dietę swoich pociech.


Akcję "Stawiam na mleko!" finansuje Fundusz Promocji Mleczarstwa oraz Agencja Rynku Rolnego przy pomocy Unii Europejskiej, z udziałem środków z budżetu Polski. Pomysłodawcy projektu chcą stworzyć nowy trend w modzie - modzie na picie mleka.

Kampania jest nam bardzo potrzebna, ponieważ spożycie mleka w Polsce jest aż o 30% niższe niż w pozostałych krajach Unii Europejskiej, mimo że jesteśmy jednym z ważniejszych eksporterów produktów mleczarskich.


Więcej o akcji na www.stawiamnamleko.pl