Ruszyła trzyletnia kampania promująca mleko wśród uczniów w polskich szkołach oraz ich rodziców i opiekunów. Jej celem jest zachęcenie do picia mleka zwłaszcza najmłodsze dzieci, w wieku 7-13 lat.
W projekcie weźmie udział 450 szkół ze 108 miast w kraju, czyli aż 330 tysięcy uczniów.
W ramach akcji zaplanowano wiele atrakcji dla dzieci oraz dorosłych - konkursy wiedzy o leku i produktach mlecznych, gry zespołowe zachęcające do wspólnej zabawy, a także cykliczne imprezy.
Swoją trasę rozpoczęła już Ekspedycja Mleczna, która stwarza okazję do wspólnej, rodzinnej zabawy, a rodzicom doradza, jak powinni dbać o prawidłową dietę swoich pociech.
Akcję "Stawiam na mleko!" finansuje Fundusz Promocji Mleczarstwa oraz Agencja Rynku Rolnego przy pomocy Unii Europejskiej, z udziałem środków z budżetu Polski. Pomysłodawcy projektu chcą stworzyć nowy trend w modzie - modzie na picie mleka.
Kampania jest nam bardzo potrzebna, ponieważ spożycie mleka w Polsce jest aż o 30% niższe niż w pozostałych krajach Unii Europejskiej, mimo że jesteśmy jednym z ważniejszych eksporterów produktów mleczarskich.
Więcej o akcji na www.stawiamnamleko.pl
Akcja "Stawiam na mleko!" na dużą skalę!
Ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna dotrze do 330 tysięcy dzieci z polskich szkół
ocena: 4/5 głosów: 2
Weronka
cherry
caroline1983
Darth Vader
A czy to ustala szkoła, ile razy w tygodniu dzieci dostaną mleko czy "odgórnie"?
caroline1983
Niestety odgórnie jest decydowane ile pieniedzy szkola dostanie na tą akcję. Zwykłe mleko jest bezpłatnie, do czekoladowego dopłacamy 21gr. Nie wiem jak to jest dokladnie organizowane ale z tego co wiem to dyrektorzy zgłaszaja szkołe i jesli wszystko jest pozytywnie rozpatrzone to szkoła dostaje określona sume pieniedzy. W niektórych szkołach jest tez prowadzona akcja "1owoc/warzywo dziennie".