Jan Kuroń ambasadorem zdrowego jedzenia

Syn Macieja Kuronia zaczyna współpracę z marką sałat w zakresie promocji zdrowych i lekkich potraw na bazie mieszanek sałat.

         
ocena: 5/5 głosów: 3
Jan Kuroń ambasadorem zdrowego jedzenia
Marka Fit&Easy i jeden z najlepszych polskich kucharzy młodego pokolenia – Jan Kuroń - rozpoczęli współprace w zakresie promocji zdrowych i lekkich potraw na bazie mieszanek sałat. W ramach wspólnych działań na stronie www.fitandeasy.pl przygotowano zakładkę „Jan Kuroń poleca”, w której codziennie można znaleźć nowy pomysł na autorską sałatkę, czy dressing do niej. Wybrane przepisy, sygnowane nazwiskiem Kuronia, znajdują się również na opakowaniach mieszanek sałat Fit&Easy. Logo marki pojawi się na kitlu kucharskim Jana, a sam kucharz obecny będzie na eventach kulinarnych, organizowanych przez producenta mixów sałat Fit&Easy.

Jan Kuroń - kucharz, entuzjasta świeżych, lokalnych i sezonowych produktów. Szkolony przez swojego ojca - Macieja Kuronia, uczył się łączenia smaków, kreatywności i tradycji kulinarnych z całego świata. Interesuje się historią polskich kulinariów, dietetyką oraz szeroko pojętym wolontariatem. Jest ambasadorem nagród "Społecznika roku", wspiera kampanie społeczne dotyczące spożycia polskich produktów regionalnych oraz nie marnowania żywności. Zainicjował działania "Kulinarnej Ekonomii" w celu zmiany przyzwyczajeń konsumenckich, kulinarnych i społecznych. Występował w programie "Kuroniowie rozgryzają" w Kuchnia+, przedstawiając potrawy i historie oraz anegdoty z nimi związane. Od wielu lat współpracuje z TVP2, gotując na antenie "Pytanie na Śniadanie".

Fit&Easy to starannie wyselekcjonowane, umyte, osuszone i pocięte kompozycje różnych gatunków sałat, dzięki czemu nadają się do bezpośredniego spożycia. Są wygodne i łatwe w przygotowaniu, a wszystkie warzywa, wykorzystywane do ich produkcji, pochodzą wyłącznie od certyfikowanych dostawców. Marka jest również partnerem programu „ Policz się z cukrzycą”. www.fitandeasy.pl