„Ozdoba lśniącej korony perfekcji, skarb natury i dzieło człowieka o bezcennej wartości i rzadkości” - tak o Johnnie Walker Blue Label powiedział Jim Beveridge, Master of Blending (Mistrz Kupażowania) Johnnie Walker. Ekskluzywna kompozycja Johnnie Walker Blue Label stworzona jest z najrzadszych whisky, pochodzących z legendarnych destylarni Szkocji. Jej wyrafinowany smak, zamknięty w numerowanej butelce wykonanej ze szkła kwarcowego, doskonale podkreśli uroczysty charakter wyjątkowych wydarzeń prywatnych czy okazji, gdy świętuje się sukces biznesowy. Złożoność i doskonałość smaku Johnnie Walker Blue Label docenia się poprzedzając każdą porcję whisky kilkoma łykami bardzo zimnej wody. Zmrożona woda oczyszcza paletę smaków i tym samym przygotowuje ją na intensywne doznania Johnnie Walker Blue Label. Johnnie Walker Blue Label to whisky, która towarzyszy poważnym rozmowom prowadzonym w męskim gronie. Jej smak sprawia, że między uczestnikami nie ma żadnych tajemnic, a dojście do porozumienia w każdej, nawet najtrudniejszej sprawie staje się znacznie prostsze. W taki oto sposób, rozwiązał swoje trudności niejeden szkocki gentleman. Johnnie Walker Blue Label dostępny w limitowanej edycji, w ekskluzywnym ręcznie robionym, lakierowanym, wyścielonym pluszem opakowaniu będzie wyjątkowym prezentem świątecznym, który na długo pozostanie w pamięci. Koszt butelki: ok. 600 zł.
Johnnie Walker to najlepiej sprzedająca się marka szkockiej whisky na świecie, stanowiąca symbol osobistego postępu dla wielu osób, które raczą się nią w ponad 200 krajach świata. Marka ta była symbolem doskonałości i postępu także dla Johna Walkera, gdy zakładał swą firmę w 1820 r, Połączenie wiedzy o klientach, determinacji i zmysłu handlowego pozwoliło trzem pionierskim pokoleniom Walkerów rozwinąć mały sklepik kolonialny w wielką międzynarodową firmę sprzedającą eleganckie i rozpoznawalne na całym świecie marki szkockiej whisky. Nastawienie na postęp i nowatorskie podejście są wciąż kontynuowane. W 2005 r. JOHNNIE WALKER ogłosił podpisanie umowy o partnerskiej współpracy z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów wyścigowych Formuły 1 – zespołem McLaren Mercedes. Przez cały, trwający niemal 200 lat okres działalności, pierwotne wartości Johna Walkera – jakość i konsekwencja – były rygorystycznie przestrzegane w procesie kupażowania whisky. Podobnie jak niegdyś wnuk Johna, Alexander, mistrz sztuki kupażu, tak i dziś specjaliści łączą doskonałe kwalifikacje z naturalnym talentem i czułym nosem, jakim musi cechować się główny specjalista kupażu, czyli Master Blender. A wszystko to ma decydujące znaczenie przy zestawianiu złożonych mieszanek whisky. W 1908 w materiałach reklamowych JOHNNIE WALKER pojawiło się hasło „Born 1820 – Still Going Strong”. Sto lat później firma John Walker & Sons nadal produkuje wiodące marki, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Asortyment stylowych, uhonorowanych licznymi nagrodami whisky obejmuje obecnie: Red Label®, Black Label®, Green Label™, Gold Label™, Blue Label™, Premier™ i Swing™. Ich łączna sprzedaż wynosi 12,4 milionów skrzynek rocznie, co czyni Johnnie Walker najpopularniejszą szkocką whisky na świecie. Słowa JOHNNIE WALKER, BLUE LABEL, GOLD LABEL i GREEN LABEL oraz postać Striding Man i związane z nimi logo są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Johnnie Walker to najlepiej sprzedająca się marka szkockiej whisky na świecie, stanowiąca symbol osobistego postępu dla wielu osób, które raczą się nią w ponad 200 krajach świata. Marka ta była symbolem doskonałości i postępu także dla Johna Walkera, gdy zakładał swą firmę w 1820 r, Połączenie wiedzy o klientach, determinacji i zmysłu handlowego pozwoliło trzem pionierskim pokoleniom Walkerów rozwinąć mały sklepik kolonialny w wielką międzynarodową firmę sprzedającą eleganckie i rozpoznawalne na całym świecie marki szkockiej whisky. Nastawienie na postęp i nowatorskie podejście są wciąż kontynuowane. W 2005 r. JOHNNIE WALKER ogłosił podpisanie umowy o partnerskiej współpracy z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów wyścigowych Formuły 1 – zespołem McLaren Mercedes. Przez cały, trwający niemal 200 lat okres działalności, pierwotne wartości Johna Walkera – jakość i konsekwencja – były rygorystycznie przestrzegane w procesie kupażowania whisky. Podobnie jak niegdyś wnuk Johna, Alexander, mistrz sztuki kupażu, tak i dziś specjaliści łączą doskonałe kwalifikacje z naturalnym talentem i czułym nosem, jakim musi cechować się główny specjalista kupażu, czyli Master Blender. A wszystko to ma decydujące znaczenie przy zestawianiu złożonych mieszanek whisky. W 1908 w materiałach reklamowych JOHNNIE WALKER pojawiło się hasło „Born 1820 – Still Going Strong”. Sto lat później firma John Walker & Sons nadal produkuje wiodące marki, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Asortyment stylowych, uhonorowanych licznymi nagrodami whisky obejmuje obecnie: Red Label®, Black Label®, Green Label™, Gold Label™, Blue Label™, Premier™ i Swing™. Ich łączna sprzedaż wynosi 12,4 milionów skrzynek rocznie, co czyni Johnnie Walker najpopularniejszą szkocką whisky na świecie. Słowa JOHNNIE WALKER, BLUE LABEL, GOLD LABEL i GREEN LABEL oraz postać Striding Man i związane z nimi logo są zastrzeżonymi znakami towarowymi.