Johnnie Walker Gold Label

Johnnie Walker – wyjątkowe okazje wymagają wyjątkowej oprawy! Johnnie Walker Gold Label jest jak złota gwiazda na świątecznym niebie.

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Johnnie Walker Gold Label
Pokój zatopiony w świetle świec, na stole czekoladowy deser, rozgrzewający chłód zimowego wieczoru. Szczęśliwe chwile, wyjątkowe wydarzenia, a dopełnieniem niezwykłej atmosfery jest niezwykła whisky – Johnnie Walker Gold Label. Kompozycja tej whisky nazywanej „szampanem wśród whisky”, stworzona została na wyjątkową okazję – by uczcić setną rocznicę zapoczątkowania dynastii Walkerów. Jej jedwabiście gładki aromat podszyty jest nutami miodowo-kremowymi z subtelną dozą dymu i suszonych owoców. Ten niebywały smak jest efektem połączenia przynajmniej 18-letnich whisky słodowych i zbożowych. By móc rozkoszować się pełnią jej smaku i zapachu, zmrożona Johnnie Walker Gold Label winna być podawana w wyjątkowych wysokich kieliszkach. Unikalne szkło jest prezentem w świątecznym opakowaniu Johnnie Walker Gold Label. Koszt butelki: ok. 220 – 250 zł.

Johnnie Walker to najlepiej sprzedająca się marka szkockiej whisky na świecie, stanowiąca symbol osobistego postępu dla wielu osób, które raczą się nią w ponad 200 krajach świata. Marka ta była symbolem doskonałości i postępu także dla Johna Walkera, gdy zakładał swą firmę w 1820 r, Połączenie wiedzy o klientach, determinacji i zmysłu handlowego pozwoliło trzem pionierskim pokoleniom Walkerów rozwinąć mały sklepik kolonialny w wielką międzynarodową firmę sprzedającą eleganckie i rozpoznawalne na całym świecie marki szkockiej whisky. Nastawienie na postęp i nowatorskie podejście są wciąż kontynuowane. W 2005 r. JOHNNIE WALKER ogłosił podpisanie umowy o partnerskiej współpracy z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów wyścigowych Formuły 1 – zespołem McLaren Mercedes. Przez cały, trwający niemal 200 lat okres działalności, pierwotne wartości Johna Walkera – jakość i konsekwencja – były rygorystycznie przestrzegane w procesie kupażowania whisky. Podobnie jak niegdyś wnuk Johna, Alexander, mistrz sztuki kupażu, tak i dziś specjaliści łączą doskonałe kwalifikacje z naturalnym talentem i czułym nosem, jakim musi cechować się główny specjalista kupażu, czyli Master Blender. A wszystko to ma decydujące znaczenie przy zestawianiu złożonych mieszanek whisky. W 1908 w materiałach reklamowych JOHNNIE WALKER pojawiło się hasło „Born 1820 – Still Going Strong”. Sto lat później firma John Walker & Sons nadal produkuje wiodące marki, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Asortyment stylowych, uhonorowanych licznymi nagrodami whisky obejmuje obecnie: Red Label®, Black Label®, Green Label™, Gold Label™, Blue Label™, Premier™ i Swing™. Ich łączna sprzedaż wynosi 12,4 milionów skrzynek rocznie, co czyni Johnnie Walker najpopularniejszą szkocką whisky na świecie. Słowa JOHNNIE WALKER, BLUE LABEL, GOLD LABEL i GREEN LABEL oraz postać Striding Man i związane z nimi logo są zastrzeżonymi znakami towarowymi.