Johnnie Walker – wyjątkowe okazje wymagają wyjątkowej oprawy!Zaręczyny, śluby, chrzciny, urodziny, sukcesy, rocznice czy spotkania z dawno niewidzianymi bliskimi - każdy z tych momentów potrzebuje odpowiedniej oprawy, by podkreślić wyjątkowość wydarzenia, naszą radość, wdzięczność lub życzenia. Z myślą o tych niecodziennych chwilach stworzone zostały unikalne opakowania luksusowych wariantów Johnnie Walker, które doskonale wkomponowują się w atmosferę szczególnych chwil.
Dodatkowo dla wszystkich klientów, którzy zakupią zestaw Johnnie Walker Blue Label w supermarkecie Alma w Krakowie, Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34 oraz w specjalistycznym sklepie M&P w Warszawie, ul. Trakt Brzeski 54c, dostępna będzie możliwość grawerowania dedykacji na butelce. Planowane jest rozszerzenie oferty na pozostałe sklepy tych sieci.
Johnnie Walker to najlepiej sprzedająca się marka szkockiej whisky na świecie, stanowiąca symbol osobistego postępu dla wielu osób, które raczą się nią w ponad 200 krajach świata. Marka ta była symbolem doskonałości i postępu także dla Johna Walkera, gdy zakładał swą firmę w 1820 r, Połączenie wiedzy o klientach, determinacji i zmysłu handlowego pozwoliło trzem pionierskim pokoleniom Walkerów rozwinąć mały sklepik kolonialny w wielką międzynarodową firmę sprzedającą eleganckie i rozpoznawalne na całym świecie marki szkockiej whisky. Nastawienie na postęp i nowatorskie podejście są wciąż kontynuowane. W 2005 r. JOHNNIE WALKER ogłosił podpisanie umowy o partnerskiej współpracy z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów wyścigowych Formuły 1 – zespołem McLaren Mercedes. Przez cały, trwający niemal 200 lat okres działalności, pierwotne wartości Johna Walkera – jakość i konsekwencja – były rygorystycznie przestrzegane w procesie kupażowania whisky. Podobnie jak niegdyś wnuk Johna, Alexander, mistrz sztuki kupażu, tak i dziś specjaliści łączą doskonałe kwalifikacje z naturalnym talentem i czułym nosem, jakim musi cechować się główny specjalista kupażu, czyli Master Blender. A wszystko to ma decydujące znaczenie przy zestawianiu złożonych mieszanek whisky. W 1908 w materiałach reklamowych JOHNNIE WALKER pojawiło się hasło „Born 1820 – Still Going Strong”. Sto lat później firma John Walker & Sons nadal produkuje wiodące marki, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Asortyment stylowych, uhonorowanych licznymi nagrodami whisky obejmuje obecnie: Red Label®, Black Label®, Green Label™, Gold Label™, Blue Label™, Premier™ i Swing™. Ich łączna sprzedaż wynosi 12,4 milionów skrzynek rocznie, co czyni Johnnie Walker najpopularniejszą szkocką whisky na świecie. Słowa JOHNNIE WALKER, BLUE LABEL, GOLD LABEL i GREEN LABEL oraz postać Striding Man i związane z nimi logo są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Dodatkowo dla wszystkich klientów, którzy zakupią zestaw Johnnie Walker Blue Label w supermarkecie Alma w Krakowie, Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34 oraz w specjalistycznym sklepie M&P w Warszawie, ul. Trakt Brzeski 54c, dostępna będzie możliwość grawerowania dedykacji na butelce. Planowane jest rozszerzenie oferty na pozostałe sklepy tych sieci.
Johnnie Walker to najlepiej sprzedająca się marka szkockiej whisky na świecie, stanowiąca symbol osobistego postępu dla wielu osób, które raczą się nią w ponad 200 krajach świata. Marka ta była symbolem doskonałości i postępu także dla Johna Walkera, gdy zakładał swą firmę w 1820 r, Połączenie wiedzy o klientach, determinacji i zmysłu handlowego pozwoliło trzem pionierskim pokoleniom Walkerów rozwinąć mały sklepik kolonialny w wielką międzynarodową firmę sprzedającą eleganckie i rozpoznawalne na całym świecie marki szkockiej whisky. Nastawienie na postęp i nowatorskie podejście są wciąż kontynuowane. W 2005 r. JOHNNIE WALKER ogłosił podpisanie umowy o partnerskiej współpracy z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów wyścigowych Formuły 1 – zespołem McLaren Mercedes. Przez cały, trwający niemal 200 lat okres działalności, pierwotne wartości Johna Walkera – jakość i konsekwencja – były rygorystycznie przestrzegane w procesie kupażowania whisky. Podobnie jak niegdyś wnuk Johna, Alexander, mistrz sztuki kupażu, tak i dziś specjaliści łączą doskonałe kwalifikacje z naturalnym talentem i czułym nosem, jakim musi cechować się główny specjalista kupażu, czyli Master Blender. A wszystko to ma decydujące znaczenie przy zestawianiu złożonych mieszanek whisky. W 1908 w materiałach reklamowych JOHNNIE WALKER pojawiło się hasło „Born 1820 – Still Going Strong”. Sto lat później firma John Walker & Sons nadal produkuje wiodące marki, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Asortyment stylowych, uhonorowanych licznymi nagrodami whisky obejmuje obecnie: Red Label®, Black Label®, Green Label™, Gold Label™, Blue Label™, Premier™ i Swing™. Ich łączna sprzedaż wynosi 12,4 milionów skrzynek rocznie, co czyni Johnnie Walker najpopularniejszą szkocką whisky na świecie. Słowa JOHNNIE WALKER, BLUE LABEL, GOLD LABEL i GREEN LABEL oraz postać Striding Man i związane z nimi logo są zastrzeżonymi znakami towarowymi.
Gość