Targi artykułów gospodarstwa domowego w Hongkongu odbywają się już od 23 lat. Tegoroczna edycja, która odbyła się pod koniec kwietnia (21-24 kwietnia 2008 r.), potwierdziła światowy status wydarzenia poprzez przyciągnięcie ponad 2 380 wystawców z 36 krajów, wliczając w to nowych wystawców z Bangladeszu, Brazylii, Brytyjskich Wysp Dziewiczych, Republiki Czeskiej i Zambii. Do wystawców można zaliczyć: Artilize Worldwide Co., Ltd., Casa Vigar S.L., Lifeztore (HK) Limited, Sinomax (Holding) Group Ltd., Star Industrial Co., Ltd., Termisil Glass-Works Wolomin Plc, Tescoma SpA, Topchoice Industries Ltd., Umbra Ltd.i wielu innych.
Jednym z najważniejszych atutów wystawy jest to, w jaki sposób odpowiada na zmiany na rynku, skupiając się na obszarach wzrostu. Na tegorocznej edycji zaprezentowana zostanie nowa strefa tematyczna Paintings, Objects d'Art and Art Supplies (obrazy, dzieła sztuki i przybory plastyczne), prezentująca obrazy, rzeźby grafiki i wiele innych.
Posh Corner skupia się na przedmiotach niezwykłych. Jest to pokaz nietypowych, stylowych przedmiotów, o doskonałej jakości i wyglądzie.
Miłośnicy zwierząt coraz swobodniej wydają pieniądze by zapewnić szczęście i zdrowie swym ulubieńcom. Pet Supplies Zone prezentuje takie produkty jak zestawy akwarystyczne, akcesoria dla zwierząt i zabawki, kierując ofertę do rosnącej na wielu rynkach liczby posiadaczy zwierząt domowych.
Ekskluzywny Hall of Elegance kładzie nacisk na piękno projektu wysokiej jakości, markowych produktów dla domu oraz autorskich kolekcji projektantów w szerokiej gamie kategorii sprzętów domowych.
Na targi zostali zaproszeni przedstawiciele Ace Hardware, BALS, Bed Bath and Beyond, Bunnings, Canadian Tyres, Christofle, Galeries Lafayette, Kohnan Shoji Co., Ltd., MorganWare, Rona Inc., Spotlight, Sur La Table i wielu innych.
Seminaria obejmują główne tematy takie jak budowanie marki, trendy produktów i zarządzanie ryzykiem eksportu. Wstęp jest wolny i zagwarantowany na zasadzie kolejności przybycia.
Nowe zalety wystawy
Jednym z najważniejszych atutów wystawy jest to, w jaki sposób odpowiada na zmiany na rynku, skupiając się na obszarach wzrostu. Na tegorocznej edycji zaprezentowana zostanie nowa strefa tematyczna Paintings, Objects d'Art and Art Supplies (obrazy, dzieła sztuki i przybory plastyczne), prezentująca obrazy, rzeźby grafiki i wiele innych.
Doskonałość dla domu
Posh Corner skupia się na przedmiotach niezwykłych. Jest to pokaz nietypowych, stylowych przedmiotów, o doskonałej jakości i wyglądzie.
Zwierzęca magia
Miłośnicy zwierząt coraz swobodniej wydają pieniądze by zapewnić szczęście i zdrowie swym ulubieńcom. Pet Supplies Zone prezentuje takie produkty jak zestawy akwarystyczne, akcesoria dla zwierząt i zabawki, kierując ofertę do rosnącej na wielu rynkach liczby posiadaczy zwierząt domowych.
Ekskluzywne i eleganckie
Ekskluzywny Hall of Elegance kładzie nacisk na piękno projektu wysokiej jakości, markowych produktów dla domu oraz autorskich kolekcji projektantów w szerokiej gamie kategorii sprzętów domowych.
Przyciąganie najważniejszych kupujących
Na targi zostali zaproszeni przedstawiciele Ace Hardware, BALS, Bed Bath and Beyond, Bunnings, Canadian Tyres, Christofle, Galeries Lafayette, Kohnan Shoji Co., Ltd., MorganWare, Rona Inc., Spotlight, Sur La Table i wielu innych.
Inspirujące seminaria
Seminaria obejmują główne tematy takie jak budowanie marki, trendy produktów i zarządzanie ryzykiem eksportu. Wstęp jest wolny i zagwarantowany na zasadzie kolejności przybycia.