Od niedawna, moda na kuchnię Fusion inspiruje i zaskakuje wszystkich fanów niecodziennych smaków. Live cooking z wykorzystaniem jadalnych kwiatów, odbył się wraz z Damianem Kordiasem – polskim finalista IV edycji MasterChef, który przybliżył Nam tajniki tej nietypowej kuchni.
Marka Olej Wielkopolski rozpoczęła wizerunkową kampanię nowej odsłony Oleju Wielkopolskiego Tłoczonego Tylko Raz, z polskich ziaren rzepaku, które są starannie selekcjonowane. Goście i uczestnicy mieli okazję zasmakować w daniach z kwiecistymi składnikami oraz mogli zaznajomić się z wartościami odżywczymi, jakie ma olej rzepakowy.
Bogaty w kwasy omega-3 jest również doskonałym źródłem witaminy E.
Olej Wielkopolski, to nie tylko dbanie o zdrowie i dobrej jakości polskie produkty. To również subtelne i naturalne podkreślanie oraz wydobywanie smaków z naszych potraw.
Materiały prasowe