Akcja „Piękne, mądre i gotują” składa się z dwóch elementów. Pierwszy z nich to kalendarz z przepisami. Agnieszka Małkiewicz (Horeca Communications) pomysłodawczyni akcji zaprosiła do studia fotograficznego kobiety znane z sukcesów w kulinarnym świecie: Agatę Wojdę, Ewę Malikę Szyc Juchnowicz, Luizę Trisno, Lilianę Filipiak, Basię Ritz i Ewę Olejniczak, aby łącząc swój wizerunek i kulinarny talent, wsparły potrzebujących. Pikanterii dodaje fakt, że bohaterki występują w kalendarzu w trzech konfiguracjach: Mądre (bez okrycia), Piękne (eleganckie) i Gotują – (wspólnie, w kuchni). Autorką niepokornych zdjęć jest Lidia Skuza.
Dodając akcji lekkiego przymrużenia oka i zabarwienia kulinarnego wszystkie portrety wyjątkowych dam połączył wątek ich ulubionych produktów. Na ich bazie szefowe kuchni zaproponowały do kalendarza swoje przepisy na dania, których będzie można spróbować w ich wykonaniu podczas kolacji 15 stycznia. To jest drugi element projektu. Kolacja odbędzie się w warszawskiej restauracji „Slavika” należącej do jednej z nich - Luizy Trisno.
Projekt integruje polskie szefowe kuchni, znane z mediów i kunsztu kulinarnego, wokół szczytnego celu – wsparcia innej kobiety związanej z branżą gastronomiczną. W styczniu mija rok od tragicznej śmierci męża i ojca, wspaniałego człowieka, restauratora - Artioma Gyurjyan. W akcji nie chodzi jedynie o zbiórkę pieniędzy, ale przede wszystkim o wsparcie i powrót do normalnego życia jego żony Dolores Idnani i ich jedenastoletniej córki Kseni po trudnych doświadczeniach. - Dziewczyny już teraz są podekscytowane i odzyskały nadzieję, że wszystko się poukłada, dlatego bardzo mocno będę walczyć o każdą złotówkę dla nich – zapewnia Agnieszka Małkiewicz.
Inicjatywa „Mądre, Piękne i Gotują” to też ukłon w stronę kobiet polskiej gastronomii, świetnych w biznesie i kreowaniu smaku: menadżerek, restauratorek, szefowych kuchni.
- Delikatnie prowokacyjny charakter kalendarza jest najlepszą formą zwrócenia uwagi na temat, który każdej kobiecie - szefowej kuchni leży na sercu. Jesteśmy tak samo dobre jak mężczyźni, ale musimy to udowadniać, pozbywać się naszych kobiecych atutów. Chcemy być i piękne i mądre i gotować. A jeżeli robimy to dobrze, chcemy być docenione. I fajnie, gdyby nie trzeba było tego oddzielać. - podkreśla jedna z uczestniczek projektu Ewa Malika Szyc-Juchnowicz.
Akcję można wesprzeć poprzez: bezpośrednią dotację, zakup kalendarza lub zaproszeń na kolację dla klientów, pracowników lub jako prezent gwiazdkowy przez sklep www.madrepiekneigotuja.com.Dystrybucję kalendarzy wspiera warszawska księgarnia Bookoff.
Dodając akcji lekkiego przymrużenia oka i zabarwienia kulinarnego wszystkie portrety wyjątkowych dam połączył wątek ich ulubionych produktów. Na ich bazie szefowe kuchni zaproponowały do kalendarza swoje przepisy na dania, których będzie można spróbować w ich wykonaniu podczas kolacji 15 stycznia. To jest drugi element projektu. Kolacja odbędzie się w warszawskiej restauracji „Slavika” należącej do jednej z nich - Luizy Trisno.
Projekt integruje polskie szefowe kuchni, znane z mediów i kunsztu kulinarnego, wokół szczytnego celu – wsparcia innej kobiety związanej z branżą gastronomiczną. W styczniu mija rok od tragicznej śmierci męża i ojca, wspaniałego człowieka, restauratora - Artioma Gyurjyan. W akcji nie chodzi jedynie o zbiórkę pieniędzy, ale przede wszystkim o wsparcie i powrót do normalnego życia jego żony Dolores Idnani i ich jedenastoletniej córki Kseni po trudnych doświadczeniach. - Dziewczyny już teraz są podekscytowane i odzyskały nadzieję, że wszystko się poukłada, dlatego bardzo mocno będę walczyć o każdą złotówkę dla nich – zapewnia Agnieszka Małkiewicz.
Inicjatywa „Mądre, Piękne i Gotują” to też ukłon w stronę kobiet polskiej gastronomii, świetnych w biznesie i kreowaniu smaku: menadżerek, restauratorek, szefowych kuchni.
- Delikatnie prowokacyjny charakter kalendarza jest najlepszą formą zwrócenia uwagi na temat, który każdej kobiecie - szefowej kuchni leży na sercu. Jesteśmy tak samo dobre jak mężczyźni, ale musimy to udowadniać, pozbywać się naszych kobiecych atutów. Chcemy być i piękne i mądre i gotować. A jeżeli robimy to dobrze, chcemy być docenione. I fajnie, gdyby nie trzeba było tego oddzielać. - podkreśla jedna z uczestniczek projektu Ewa Malika Szyc-Juchnowicz.
Akcję można wesprzeć poprzez: bezpośrednią dotację, zakup kalendarza lub zaproszeń na kolację dla klientów, pracowników lub jako prezent gwiazdkowy przez sklep www.madrepiekneigotuja.com.Dystrybucję kalendarzy wspiera warszawska księgarnia Bookoff.