Nowa strona internetowa Kompanii Piwowarskiej pozwoli wszystkim zainteresowanym osobom bardzo szybko znaleźć potrzebne informacje. Podczas tworzenia serwisu wykorzystano szereg najnowocześniejszych rozwiązań interaktywnych. Witryna wyposażona jest między innymi w takie rozwiązania jak RSS, biblioteka multimedialna pozwalająca na pobranie i oglądanie różnego rodzaju plików (zdjęcia, filmy, dźwięki) a także wirtualne biuro prasowe firmy zawierające wszelkie nowinki na temat KP, jej marek oraz branży wraz z archiwum od 2004 roku. Na stronie znalazły się także wirtualne biura prasowe poszczególnych marek należących do portfela Kompanii Piwowarskiej.
Nowością w serwisie są także specjalne formularze kontaktowe osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów czy specjalna sekcja w odmiennym layoucie skierowana dla studentów zainteresowanych stażem czy praktyką w KP.
Ponadto strona jest wzbogacona o sekcję „Świat Piwa” która zawiera szereg ciekawostek na temat piwa, jego historii, gatunków, opakowań, serwowania oraz wiele innych, intrygujących tajemnic złotego trunku.
„Praca nad serwisem trwała dość długo, ponieważ chcieliśmy z największą starannością dopracować wszystkie jego elementy oraz dopilnować aby wszystkie funkcjonalności były proste i przyjazne w obsłudze.” – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski Dyrektor Corporate Affairs Kompanii Piwowarskiej i dodaje – „Myślę, że możemy być zadowoleni z efektu.”
Strona dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Nowością w serwisie są także specjalne formularze kontaktowe osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów czy specjalna sekcja w odmiennym layoucie skierowana dla studentów zainteresowanych stażem czy praktyką w KP.
Ponadto strona jest wzbogacona o sekcję „Świat Piwa” która zawiera szereg ciekawostek na temat piwa, jego historii, gatunków, opakowań, serwowania oraz wiele innych, intrygujących tajemnic złotego trunku.
„Praca nad serwisem trwała dość długo, ponieważ chcieliśmy z największą starannością dopracować wszystkie jego elementy oraz dopilnować aby wszystkie funkcjonalności były proste i przyjazne w obsłudze.” – wyjaśnia Paweł Kwiatkowski Dyrektor Corporate Affairs Kompanii Piwowarskiej i dodaje – „Myślę, że możemy być zadowoleni z efektu.”
Strona dostępna jest w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.