W upalne letnie dni częściej sięgamy po lody, nie dziwne jest zatem, że producenci starają się poznać nasze zamiłowania a także wprowadzić nowości.
Każdy Polak zjada corocznie ponad 4 litry lodów. Głównie sięgamy po lody familijne, w dużych opakowaniach i tak zwane impulsowe, to ostatnie określenie dotyczy lodów na patyków lub w rożkach.
Nowe mini-pomysły
Ten zamrożony wydawałoby się podział chce zmienić firma Mini Melts, wprowadzając na nasz rynek małe, 3-4 milimetrowe kuleczki lodowe w konkurencyjnej cenie. Firma planuje także wystawienie 200 stanowisk z parasolką ale także w tradycyjnie z lodami kojarzonych lokalach jak cukiernie czy kawiarnie. Oryginalnym pomysłem Mini Melts jest serwowanie lodów z automatów, które stać będą w kinach czy kawiarniach.
Lody w zimę?
Ciężko będzie jednak zmienić nawyki Polaków, gdyż większość badanych wykazuje wierność swojej ulubionej marce. Równie dużym wyzwaniem jest skłonienie ludożerców do kupowania lodów także w zimę, takie zadanie jeśli jest w ogóle możliwe będzie wielkim wyzwaniem.
Każdy Polak zjada corocznie ponad 4 litry lodów. Głównie sięgamy po lody familijne, w dużych opakowaniach i tak zwane impulsowe, to ostatnie określenie dotyczy lodów na patyków lub w rożkach.
Nowe mini-pomysły
Ten zamrożony wydawałoby się podział chce zmienić firma Mini Melts, wprowadzając na nasz rynek małe, 3-4 milimetrowe kuleczki lodowe w konkurencyjnej cenie. Firma planuje także wystawienie 200 stanowisk z parasolką ale także w tradycyjnie z lodami kojarzonych lokalach jak cukiernie czy kawiarnie. Oryginalnym pomysłem Mini Melts jest serwowanie lodów z automatów, które stać będą w kinach czy kawiarniach.
Lody w zimę?
Ciężko będzie jednak zmienić nawyki Polaków, gdyż większość badanych wykazuje wierność swojej ulubionej marce. Równie dużym wyzwaniem jest skłonienie ludożerców do kupowania lodów także w zimę, takie zadanie jeśli jest w ogóle możliwe będzie wielkim wyzwaniem.
cherry
dobry