Chcesz pokazać swoje zdolności graficzne? Lubisz niekonwencjonalne reklamy? A może masz pomysł na ciekawą grafikę promującą ulubionego drinka? Teraz wreszcie masz możliwość się wykazać. Ruszył konkurs „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico”. Do wygrania fantastyczna wycieczka na wyspę najszczęśliwszych ludzi na świecie. Gorące Puerto Rico czeka!
Warunkiem udziału w konkursie jest stworzenie graficznej reklamy Bacardi Mojito The Original, jednego z najbardziej znanych drinków świata. Forma pracy jest dowolna – od hasła przedstawionego w postaci graficznej, poprzez zdjęcia, po kolaż. Ważne, by projekt nie przekraczał 3 MB i był zapisany w formacie JPG, GIF lub PNG. Prace należy wysłać przez formularz dostępny na stronie www.originalmojito.pl
Konkurs ruszył w październiku. Podzielony jest na 10 etapów. Po każdym z nich internauci wybiorą najciekawszą pracę, która w ten sposób przejdzie do finału, a jej autor otrzyma MacBooka. Dodatkowo Jury wyróżni co tydzień jeden projekt, dzięki czemu on również będzie miał szansę na wygraną. Finał konkursu odbędzie się w połowie stycznia 2009. Wyłoniona w nim zostanie jedna, najlepsza praca. Jej autor zdobędzie główną nagrodę – dwuosobową wycieczkę do Puerto Rico na 6 dni – miejsca pochodzenia słunnego rumu Bacardi.
W skład jury konkursowego weszli: AGUSTIN EGURROLA – uznany choreograf, tancerz i sędzia tańca nowoczesnego oraz towarzyskiego, znany z programu telewizyjnego You can dance, oraz TOMEK SIKORA – wzięty fotografik, twórca filmowych i teatralnych plakatów, doceniany zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ich obecność gwarantuje wysoki poziom oceny i rzetelną ocenę prac konkursowych.
Spodobał ci się któryś projekt? A może chcesz, aby praca twojego znajomego zyskała uznanie? Skopiuj link do niej i wyślij przyjaciołom. Możesz go również umieścić w opisie internetowego komunikatora. Głosować może każda pełnoletnia osoba, jedynym warunkiem jest zalogowanie się na stronie konkursowej. Więcej informacji na www.originalmojito.pl
Warunkiem udziału w konkursie jest stworzenie graficznej reklamy Bacardi Mojito The Original, jednego z najbardziej znanych drinków świata. Forma pracy jest dowolna – od hasła przedstawionego w postaci graficznej, poprzez zdjęcia, po kolaż. Ważne, by projekt nie przekraczał 3 MB i był zapisany w formacie JPG, GIF lub PNG. Prace należy wysłać przez formularz dostępny na stronie www.originalmojito.pl
Konkurs ruszył w październiku. Podzielony jest na 10 etapów. Po każdym z nich internauci wybiorą najciekawszą pracę, która w ten sposób przejdzie do finału, a jej autor otrzyma MacBooka. Dodatkowo Jury wyróżni co tydzień jeden projekt, dzięki czemu on również będzie miał szansę na wygraną. Finał konkursu odbędzie się w połowie stycznia 2009. Wyłoniona w nim zostanie jedna, najlepsza praca. Jej autor zdobędzie główną nagrodę – dwuosobową wycieczkę do Puerto Rico na 6 dni – miejsca pochodzenia słunnego rumu Bacardi.
W skład jury konkursowego weszli: AGUSTIN EGURROLA – uznany choreograf, tancerz i sędzia tańca nowoczesnego oraz towarzyskiego, znany z programu telewizyjnego You can dance, oraz TOMEK SIKORA – wzięty fotografik, twórca filmowych i teatralnych plakatów, doceniany zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ich obecność gwarantuje wysoki poziom oceny i rzetelną ocenę prac konkursowych.
Spodobał ci się któryś projekt? A może chcesz, aby praca twojego znajomego zyskała uznanie? Skopiuj link do niej i wyślij przyjaciołom. Możesz go również umieścić w opisie internetowego komunikatora. Głosować może każda pełnoletnia osoba, jedynym warunkiem jest zalogowanie się na stronie konkursowej. Więcej informacji na www.originalmojito.pl