Trwająca od 12 stycznia kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam firmy Haribo opiera się na 15’ sekundowym, animowanym spocie Maoam Breakdance. Film utrzymany w stylistyce kolorowego graffiti przedstawia historię chłopca, który przygląda się namalowanemu na murze robotowi. Na widok owocowych gum maszyna wyskakuje z ulicznego malowidła rozpoczynając pogoń za smakołykiem. Chłopcu udaje się jednak - przy pomocy tanecznych akrobacji - odzyskać wytrąconą z dłoni paczkę, sprawiając jednocześnie, że robot wraca do ściennego graffiti. Spot zobaczyć można w TVP i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych.
Koncepcja spotu - nawiązująca do cieszącego się w Polsce niesłabnącą popularnością tańca - wpisuje się w szersze działania marki związane z tą dyscypliną. Od października 2008 roku do końca stycznia 2009 roku, na polskiej stronie Maoam trwa interaktywny konkurs Maoam Freestyle Dance. Dzięki niemu, każdy pasjonat tańca - wgrywając film ze swoim układem - ma szansę zaprezentować talent i wygrać atrakcyjne nagrody.
„Duże zainteresowanie zabawą i wysoki poziom artystyczny prezentowanych układów skłoniły nas do przedłużenia konkursu, który początkowo miał trwać do połowy grudnia 2008 roku” - mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager firmy Haribo, producenta Maoam. W 2009 roku zamierzamy kontynuować działania Maoam związane z tańcem, więc wielbiciele tej dyscypliny mogą spodziewać się wielu ciekawych niespodzianek - dodaje Falińska-Zubko.
Koncepcja spotu - nawiązująca do cieszącego się w Polsce niesłabnącą popularnością tańca - wpisuje się w szersze działania marki związane z tą dyscypliną. Od października 2008 roku do końca stycznia 2009 roku, na polskiej stronie Maoam trwa interaktywny konkurs Maoam Freestyle Dance. Dzięki niemu, każdy pasjonat tańca - wgrywając film ze swoim układem - ma szansę zaprezentować talent i wygrać atrakcyjne nagrody.
„Duże zainteresowanie zabawą i wysoki poziom artystyczny prezentowanych układów skłoniły nas do przedłużenia konkursu, który początkowo miał trwać do połowy grudnia 2008 roku” - mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager firmy Haribo, producenta Maoam. W 2009 roku zamierzamy kontynuować działania Maoam związane z tańcem, więc wielbiciele tej dyscypliny mogą spodziewać się wielu ciekawych niespodzianek - dodaje Falińska-Zubko.