
Czasem wystarczy sprytne opakowanie, aby zwykły produkt nabrał niezwykłego charakteru. Tak jest właśnie z parmezanem, który używamy do spaghetti ścierając czasem nawet z opuszkami palców.
Pomysł niemieckiej agencji reklamowej Kolle Rebbe to parmezan w postaci ołówka, albo kredek, bo w skład zestawu oprócz serowego ołówka wchodzą też inne: trufle, pesto i chilli.
Informacje na ołówku pokazują ile go trzeba zatemperować (nie zetrzeć!) nad określoną potrawą i ile kalorii to kosztuje.
Apetyczny zestaw powstał jedynie w 500 egzemplarzach, które wyprzedały się w 2 tygodnie.
Pomysł niemieckiej agencji reklamowej Kolle Rebbe to parmezan w postaci ołówka, albo kredek, bo w skład zestawu oprócz serowego ołówka wchodzą też inne: trufle, pesto i chilli.
Informacje na ołówku pokazują ile go trzeba zatemperować (nie zetrzeć!) nad określoną potrawą i ile kalorii to kosztuje.
Apetyczny zestaw powstał jedynie w 500 egzemplarzach, które wyprzedały się w 2 tygodnie.