Zaskocz podniebienia Mistrzów

Konkurs nie tylko dla profesjonalistów

         
ocena: 0/5 głosów: 0
Zaskocz podniebienia Mistrzów

„Zaskocz podniebienia Mistrzów w hotelach Mercure” to oryginalny konkurs marki Mercure i zaproszenie do zabawy na Facebook-u. Entuzjaści gotowania – amatorzy i profesjonaliści mogą współtworzyć zimową kartę menu we wszystkich 13 hotelachMercure w Polsce. Wystarczy tylko przepis na autorskie danie wysłać z www.facebook.com/AccorhotelsPolska. Specjalne jury oceni zarówno smak, wygląd oraz oryginalność potrawy i wybierze najlepszą zimną przystawkę, która potem przez cały sezon zimowy będzie serwowana w restauracjach hoteli Mercure. Twórca najlepszego dania otrzyma w nagrodę także voucher na weekendowy pobyt dla 2 osób w hotelu Mercure.

Marka Mercure jest otwarta na ciekawe inicjatywy i chętnie korzysta z nowoczesnych form komunikacji – Facebook stwarza nowe możliwości promocji, jak i kontaktu z potencjalnymi gośćmi. W ramach nowej platformy komunikacji „Let Good Things Happen”, która pokazuje jak w nowatorski sposób budować wizerunek marki i relacje z klientami, Mercure aktywnie działa także na Facebook-u. Konkurs „Zaskocz podniebienia Mistrzów w hotelach Mercure” trwa do połowy sierpnia na portalu www.facebook.com/AccorhotelsPolska. Jego celem jest wybór najciekawszego dania na zimną przekąskę, która będzie serwowana gościom hotelowym. Nie jest to łatwe zadanie – potrawa ta powinna być inspirowana kuchnią polską i oparta tylko o naturalne składniki najwyższej jakości dostępne w kraju. Danie nie tylko ma być smaczne i ładnie się prezentować - musi mieć także walory odżywcze na poziomie 450 kcal. Twórca przepisu powinien także uwzględnić aspekt techniczny – trzeba je w krótkim czasie przygotować w kuchni hotelowej w skali wielu porcji. Fantazję kucharzy ogranicza także szacunkowy koszt 1 porcji – maksymalnie 15 zł netto. Jak widać, nie jest łatwo „zaskoczyć podniebienia Mistrzów w hotelach Mercure”. Jury, złożone z m.in. z Szefów Kuchni i Dyrektorów hoteli Mercure, będzie krytycznie oceniać wszystkie przepisy. Nadesłana propozycja powinna zawierać dokładny spis składników oraz opis przygotowania, a zdjęcie gotowej potrawy uatrakcyjni zgłoszenie.

„Zapraszamy do wspólnej zabawy wszystkich, których pasją jest gotowanie – nasz konkurs to dobry sposób, by sprawdzić swoje kulinarne talenty i zweryfikować gastronomiczne fantazje. Autorski przepis we wszystkich kartach menu w 13 hotelach Mercure w Polsce to wyjątkowe wyróżnienie dla kucharza – amatora, czy też profesjonalisty” – zachęca do udziału w konkursie Anna Krupa-Cristescu, Mercure Brand Manager Grupy Hotelowej Orbis.

Zwycięzca konkursu otrzyma także voucher na weekendowy pobyt dla 2 osób w wybranym hotelu Mercure w Polsce, gdzie w restauracyjnym menu z wielką satysfakcją i dumą zobaczy wyróżnione swoje danie.

Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy- i czterogwiazdkowych.

www.mercure.com