Wszystko dzięki aromatycznym przyprawom Appetita oraz bakaliom Bakaliada, oraz zakończonej 14 lutego br. loterii konsumenckiej „Zimowe Szaleństwo w Alpach”.
Pani Dorota z Łodzi, Pan Jacek z Puław i Pani Magdalena z Ostrowa Wielkopolskiego w loterii Appetity i Bakaliady wylosowali główne nagrody – dwuosobowe tygodniowe wyjazdy w Alpy. Ponadto, pomiędzy pozostałych uczestników rozlosowano prawie 1200 nagród dodatkowych: sprzęt narciarski firmy Rossignol. Aby wziąć udział w loterii, należało zakupić 3 produkty Appetita lub Bakaliada i w okresie od października do końca grudnia 2008 roku przesłać sms-a z numerami kodów kreskowych.
„Już po raz drugi zdecydowaliśmy się na taką formę promocji konsumenckiej – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Appetita. – Duża ilość sms-ów, jakie otrzymaliśmy, potwierdziła, że trafiliśmy w dziesiątkę. Tym, którym nie udało się tym razem, prawdopodobnie wkrótce damy szansę na wygraną podczas kolejnej loterii.”
Obsługę promocji „Zimowe Szaleństwo w Alpach”, podobnie, jak poprzedniej „Appetita Smak Spełnionych Marzeń” oraz materiały POS na jej potrzeby zapewniła agencja kreatywna GonnaBe.
Pani Dorota z Łodzi, Pan Jacek z Puław i Pani Magdalena z Ostrowa Wielkopolskiego w loterii Appetity i Bakaliady wylosowali główne nagrody – dwuosobowe tygodniowe wyjazdy w Alpy. Ponadto, pomiędzy pozostałych uczestników rozlosowano prawie 1200 nagród dodatkowych: sprzęt narciarski firmy Rossignol. Aby wziąć udział w loterii, należało zakupić 3 produkty Appetita lub Bakaliada i w okresie od października do końca grudnia 2008 roku przesłać sms-a z numerami kodów kreskowych.
„Już po raz drugi zdecydowaliśmy się na taką formę promocji konsumenckiej – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Appetita. – Duża ilość sms-ów, jakie otrzymaliśmy, potwierdziła, że trafiliśmy w dziesiątkę. Tym, którym nie udało się tym razem, prawdopodobnie wkrótce damy szansę na wygraną podczas kolejnej loterii.”
Obsługę promocji „Zimowe Szaleństwo w Alpach”, podobnie, jak poprzedniej „Appetita Smak Spełnionych Marzeń” oraz materiały POS na jej potrzeby zapewniła agencja kreatywna GonnaBe.