Razem z polskimi kibicami kciuki za dobre występy naszych reprezentantów trzyma marka Tyskie - sponsor Polskiego Ruchu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
Wspieranie sportu w dłuższym czasie ma przede wszystkim budować wizerunek marki i więzi z konsumentami. Tyskie chce im towarzyszyć w ważnych momentach związanych z najważniejszymi, sportowymi emocjami.
Największa polska marka piwa objęła opieką polskich olimpijczyków a w szczególności niezwyciężoną przez lata wioślarską czwórkę podwójną. Została jej wyłącznym partnerem zgodnie z zasadą, że „Nasze Najlepsze” wspiera najlepszych.
- Jesteśmy dumni z faktu, że możemy przyczynić się do rozwoju polskiego sportu i idei olimpijskiej w kraju. Tyskie, ulubione piwo Polaków, od lat z dumą wspiera polskich sportowców i kibicuje „naszym najlepszym” podczas największych imprez sportowych. Tyskie – synonim sukcesu w kraju i za granicą – może być doskonałą wizytówką Polski, z której Polacy mogą być dumni, tak jak dumni być mogą z coraz częstych sukcesów polskich zawodników. – stwierdził Paweł Sudoł Prezes Kompanii Piwowarskiej.
Do końca sportowych zmagań w Pekinie na ulicach polskich miast będą widoczne billboardy informujące o wspieraniu przez markę Tyskie polskich olimpijczyków. Ale na tym nie koniec. Symbolika olimpijska pojawiła się również na opakowaniach piwa Tyskie.
- W kilku regionach kraju prowadzimy promocje typu buy&get. Zakup określonej liczby butelek lub puszek piwa Tyskie, premiowany jest gadżetami ze specjalnej linii olimpijskiej: czapkami, koszulkami, plecakami, szklankami itp. Na Śląsku, czyli w miejscu, skąd wywodzi się Tyskie, we współpracy z lokalnymi mediami zorganizowaliśmy cykl publikacji i konkurs poświęcony olimpijczykom wywodzącym się właśnie ze Śląska. W konkursie tym również można wygrać gadżety z linii olimpijskiej. – powiedział Tomasz Kanton, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Szczególną atrakcję Tyskie przygotowało dla swoich najlepszych partnerów handlowych. Dzięki marce prawie 50 osób może obserwować zmagania polskich sportowców na żywo, na arenach olimpijskich w Pekinie.
Producent piwa Tyskie z polskim sportem olimpijskim związany jest nie od dziś. Początek tej współpracy sięga 1996 roku, kiedy to odbyły się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Atlancie. W kolejnych latach, podczas sportowych zmagań w Nagano, Sydney, Atenach i Salt Lake City, producent Tyskiego wciąż trzymał kciuki za naszych sportowców.
Należy pamiętać, że związki marki Tyskie ze sportem są jeszcze szersze. Od 2005 roku, na podstawie umowy będącej kontynuacją współpracy zapoczątkowanej 10 lat temu, wspiera ona piłkarską reprezentację Polski, jej trenera Leo Beenhakkera oraz kibiców, którzy z wiarą i oddaniem towarzyszą zmaganiom naszej jedenastki. Umowa obowiązuje do lipca 2010 roku, a więc do finałów kolejnych Mistrzostw Świata.
W zamian za swoje zaangażowanie, marka Tyskie ma prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski oraz prawo do umieszczenia logo na bandach reklamowych wokół boiska podczas wszystkich spotkań reprezentacji. Może też umieszczać identyfikację wizualną marki na stadionach, na których grać będą Polacy, prowadzić własne akcje marketingowe a także - w ramach obowiązującego prawa - wykorzystywać wizerunek drużyny „biało-czerwonych” do celów reklamowych i promocyjnych.
Dwa lata temu, gdy nasi piłkarze brali udział w Mundialu w Niemczech, kibicowała im cała Polska. Milion Tyskich flag kibica, przygotowanych specjalnie na Mundial, spontanicznie zawisło w oknach domów, mieszkań i biur, na mostach, samochodach czy tramwajach. Flagi były noszone i ubierane przez fanów futbolu w całym kraju. Stały się symbolem kibicowania Naszym.
Podobnie było w tym roku, podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2008. Dodatkowo, na czas Mistrzostw, Tyskie z pomocą władz lokalnych „ubrało” w reprezentacyjne koszulki pomniki stojące w polskich miastach, by pokazać, że w ważnych dla „naszych” momentach nawet monumenty "ożywają" i wspierają zawodników polskiej Reprezentacji.
Fani narodowej jedenastki, którzy za sprawą konkursu Tyskiego mogli również przywdziać reprezentacyjny trykot ze swoim nazwiskiem, mieli też okazję złożyć podpisy na wielkiej, bo liczącej ponad 140 metrów kwadratowych, Tyskiej Fladze Kibica. Przewieziono ją później do austriackiej miejscowości Bad Waltersdorf, by przypominać naszym piłkarzom o wspierających ich w kraju i za granicą kibicach.
W sponsoring sportowy zaangażowana jest mocno regionalna marka Lech PILS, wspierająca 10 wielkopolskich drużyn reprezentujących różne dyscypliny sportowe – od piłki nożnej po żużel.
Kompania Piwowarska od 5 lat jest również sponsorem Organizacji Środowiskowej Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu. W tym roku po raz szósty objęła patronatem Akademickie Mistrzostwa Wielkopolski, fundując - jak co roku - stypendia dla najlepszych studentów - sportowców o łącznej wartości 20 tys. zł.
Poznańska impreza to największa tego typu impreza sportowa w Polsce, w ramach której w tym roku rywalizowało ponad 5 tys. studentów i studentek w 55 dyscyplinach sportowych.
Wspieranie sportu w dłuższym czasie ma przede wszystkim budować wizerunek marki i więzi z konsumentami. Tyskie chce im towarzyszyć w ważnych momentach związanych z najważniejszymi, sportowymi emocjami.
Największa polska marka piwa objęła opieką polskich olimpijczyków a w szczególności niezwyciężoną przez lata wioślarską czwórkę podwójną. Została jej wyłącznym partnerem zgodnie z zasadą, że „Nasze Najlepsze” wspiera najlepszych.
- Jesteśmy dumni z faktu, że możemy przyczynić się do rozwoju polskiego sportu i idei olimpijskiej w kraju. Tyskie, ulubione piwo Polaków, od lat z dumą wspiera polskich sportowców i kibicuje „naszym najlepszym” podczas największych imprez sportowych. Tyskie – synonim sukcesu w kraju i za granicą – może być doskonałą wizytówką Polski, z której Polacy mogą być dumni, tak jak dumni być mogą z coraz częstych sukcesów polskich zawodników. – stwierdził Paweł Sudoł Prezes Kompanii Piwowarskiej.
Olimpijskie Tyskie
Choć sama marka Tyskie nie jest obecna w Chinach, na podstawie podpisanej w lutym z PKOl umowy, może wykorzystywać symbolikę olimpijską do działań promocyjnych. Co prawda pierwsze z podjętych przez Tyskie działań promocyjnych, związanych z Igrzyskami Olimpijskimi (spot reklamowy „Chiny”) nie wykorzystywało tej symboliki i tylko miejscem nawiązywało do kraju tegorocznych Igrzysk, jednak już następne komunikowały związki marki ze sportem olimpijskim i miejscem Igrzysk wprost.Do końca sportowych zmagań w Pekinie na ulicach polskich miast będą widoczne billboardy informujące o wspieraniu przez markę Tyskie polskich olimpijczyków. Ale na tym nie koniec. Symbolika olimpijska pojawiła się również na opakowaniach piwa Tyskie.
- W kilku regionach kraju prowadzimy promocje typu buy&get. Zakup określonej liczby butelek lub puszek piwa Tyskie, premiowany jest gadżetami ze specjalnej linii olimpijskiej: czapkami, koszulkami, plecakami, szklankami itp. Na Śląsku, czyli w miejscu, skąd wywodzi się Tyskie, we współpracy z lokalnymi mediami zorganizowaliśmy cykl publikacji i konkurs poświęcony olimpijczykom wywodzącym się właśnie ze Śląska. W konkursie tym również można wygrać gadżety z linii olimpijskiej. – powiedział Tomasz Kanton, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.
Szczególną atrakcję Tyskie przygotowało dla swoich najlepszych partnerów handlowych. Dzięki marce prawie 50 osób może obserwować zmagania polskich sportowców na żywo, na arenach olimpijskich w Pekinie.
Nie tylko Pekin, nie tylko Igrzyska
Dzięki podpisanej w lutym umowie Tyskie wspiera polskich olimpijczyków nie tylko podczas obecnych Igrzysk Olimpijskich, ale czynić to będzie także podczas Zimowych Igrzysk w Vancouver za dwa lata oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie za cztery lata.Producent piwa Tyskie z polskim sportem olimpijskim związany jest nie od dziś. Początek tej współpracy sięga 1996 roku, kiedy to odbyły się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Atlancie. W kolejnych latach, podczas sportowych zmagań w Nagano, Sydney, Atenach i Salt Lake City, producent Tyskiego wciąż trzymał kciuki za naszych sportowców.
Należy pamiętać, że związki marki Tyskie ze sportem są jeszcze szersze. Od 2005 roku, na podstawie umowy będącej kontynuacją współpracy zapoczątkowanej 10 lat temu, wspiera ona piłkarską reprezentację Polski, jej trenera Leo Beenhakkera oraz kibiców, którzy z wiarą i oddaniem towarzyszą zmaganiom naszej jedenastki. Umowa obowiązuje do lipca 2010 roku, a więc do finałów kolejnych Mistrzostw Świata.
W zamian za swoje zaangażowanie, marka Tyskie ma prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski oraz prawo do umieszczenia logo na bandach reklamowych wokół boiska podczas wszystkich spotkań reprezentacji. Może też umieszczać identyfikację wizualną marki na stadionach, na których grać będą Polacy, prowadzić własne akcje marketingowe a także - w ramach obowiązującego prawa - wykorzystywać wizerunek drużyny „biało-czerwonych” do celów reklamowych i promocyjnych.
Dwa lata temu, gdy nasi piłkarze brali udział w Mundialu w Niemczech, kibicowała im cała Polska. Milion Tyskich flag kibica, przygotowanych specjalnie na Mundial, spontanicznie zawisło w oknach domów, mieszkań i biur, na mostach, samochodach czy tramwajach. Flagi były noszone i ubierane przez fanów futbolu w całym kraju. Stały się symbolem kibicowania Naszym.
Podobnie było w tym roku, podczas tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2008. Dodatkowo, na czas Mistrzostw, Tyskie z pomocą władz lokalnych „ubrało” w reprezentacyjne koszulki pomniki stojące w polskich miastach, by pokazać, że w ważnych dla „naszych” momentach nawet monumenty "ożywają" i wspierają zawodników polskiej Reprezentacji.
Fani narodowej jedenastki, którzy za sprawą konkursu Tyskiego mogli również przywdziać reprezentacyjny trykot ze swoim nazwiskiem, mieli też okazję złożyć podpisy na wielkiej, bo liczącej ponad 140 metrów kwadratowych, Tyskiej Fladze Kibica. Przewieziono ją później do austriackiej miejscowości Bad Waltersdorf, by przypominać naszym piłkarzom o wspierających ich w kraju i za granicą kibicach.
Tyskie na własnym podwórku
Związki Kompanii Piwowarskiej ze sportem nie ograniczają się wyłącznie do aktywności marki Tyskie, a spółka nie ogranicza się wyłącznie do współpracy z reprezentantami Polski.W sponsoring sportowy zaangażowana jest mocno regionalna marka Lech PILS, wspierająca 10 wielkopolskich drużyn reprezentujących różne dyscypliny sportowe – od piłki nożnej po żużel.
Kompania Piwowarska od 5 lat jest również sponsorem Organizacji Środowiskowej Akademickiego Związku Sportowego w Poznaniu. W tym roku po raz szósty objęła patronatem Akademickie Mistrzostwa Wielkopolski, fundując - jak co roku - stypendia dla najlepszych studentów - sportowców o łącznej wartości 20 tys. zł.
Poznańska impreza to największa tego typu impreza sportowa w Polsce, w ramach której w tym roku rywalizowało ponad 5 tys. studentów i studentek w 55 dyscyplinach sportowych.