

Wakacje bez promili u nieletnich
Kolejne partie win w specjalnych „kapturkach” z logotypem i hasłem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Promile nie dla nieletnich” trafiły do sklepów w całym kraju.
Kolejne partie win w specjalnych „kapturkach” z logotypem i hasłem ogólnopolskiej kampanii społecznej „Promile nie dla nieletnich” trafiły do sklepów w całym kraju.
Bezpłatne konsultacje i porady dietetyka, pomiar tkanki tłuszczowej, ocena składu masy ciała – to wszystko w lipcu w Auchan Bielany
Na wszystkich robiących zakupy w Parku czeka prawdziwy deszcz nagród...
Szyk, elegancja i wyjątkowy szampan CIN&CIN towarzyszyły odbywającemu się po raz pierwszy w Polsce FashionPhilosophy Week Poland.
Festiwal w Cannes to jedna z najważniejszych filmowych imprez w roku. Na festiwalu obecna była także Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie - Grey Goose.
Wakacje to dla wszystkich dzieci upragniony czas, który mogą spędzić z rodzicami. Odpoczynek najlepiej zaplanować poza miastem, w miejscu otoczonym lasem lub łąkami...
Müller Polska uruchomił polską stronę internetową - to źródło informacji o firmie i jej produktach, a także zabawa dla dużych i małych miłośników mlecznych przysmaków.
Marka ekskluzywnego koniaku Otard rozpoczyna kolejny sezon golfowy. Współpraca marki Otard z golfem ma już trzyletnią historię.
Kampania edukacyjna PIERWSZA POMOC W PRZYPADKU ZAKRZTUSZEŃ, organizowana jest przez Fundusz na rzecz Dzieci One BY One Amway oraz Fundację Ewy Błaszczyk „AKOGO?”.
Żelki Haribo Złote Misie po raz kolejny zyskały uznanie polskich konsumentów zdobywając tytuł Produkt Roku Innowacja 2009.