Już w 2012 roku ruszy duża kampania promująca polskie jabłka. Cała akcja potrwa 3 lata i będzie kosztować 4 miliony euro.
Polskie jabłka będą promowane w Rosji i na Ukrainie. Pomysłodawcy - Związek Sadowników RP - cieszą się, że program zyskał akceptację Komisji Europejskiej. Dzięki temu konsumenci dowiedzą sie o walorach jabłek. Kampania skierowana jest głównie do kobiet, jako że to one zazwyczaj robią codzienne zakupy. Program "Jabłka każdego dnia" ma zwiększyć eksport tych owoców - głównie do Rosji i na Ukrainę.
Obecnie Rosja nie importuje od nas jabłek ze względu na cło eksportowe. Kiedy się to zmieni - do Rosji i na Ukrainę będziemy eksportowac nawet kilkaset tysięcy ton tych owoców.
Polskie jabłka będą promowane w Rosji i na Ukrainie. Pomysłodawcy - Związek Sadowników RP - cieszą się, że program zyskał akceptację Komisji Europejskiej. Dzięki temu konsumenci dowiedzą sie o walorach jabłek. Kampania skierowana jest głównie do kobiet, jako że to one zazwyczaj robią codzienne zakupy. Program "Jabłka każdego dnia" ma zwiększyć eksport tych owoców - głównie do Rosji i na Ukrainę.
Obecnie Rosja nie importuje od nas jabłek ze względu na cło eksportowe. Kiedy się to zmieni - do Rosji i na Ukrainę będziemy eksportowac nawet kilkaset tysięcy ton tych owoców.