Cappy Ice Fruit na autobusach

Kampania promująca najnowszą propozycję Coca-Coli w Polsce - napoje Cappy Ice Fruit ruszyła w wyjątkowo wakacyjnej, orzeźwiającej odsłonie.

         
ocena: 3/5 głosów: 1
Cappy Ice Fruit na autobusach
Przyjemne, owocowe orzeźwienie obejmuje swoim zasięgiem dziesięć największych miast w Polsce. Kampania będzie realizowana w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i Trójmiasta. W ramach działań promocyjnych wykorzystano 41 autobusów komunikacji miejskiej.

Cappy Ice Fruit to nowa linia orzeźwiających napojów niegazowanych wyprodukowanych na bazie soków owocowych. Produkty Cappy Ice Fruit charakteryzuje wyjątkowo orzeźwiający smak pochodzący z połączenia współgrających ze sobą smaków owoców. Napoje Cappy Ice Fruit zawierają cenne dla zdrowia witaminy – poszczególne napoje zostały wzbogacone w witaminę B, C lub E. Ze względu na swoje walory są odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią owocowe smaki, cenią orzeźwienie a jednocześnie poszukują dla siebie nowych produktów.

Głównym motywem reklamy jest grupa młodych ludzi, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i cenią sobie zdrowy styl życia. Hasło „Cappy – pełne naturalnego orzeźwienia” odnosi się do napojów Cappy Ice Fruit, które charakteryzuje orzeźwiające połączenie smaków owoców – pomarańczy i grejpfruta, jagody i jeżyny oraz jabłka i gruszki. Oba elementy – zdjęcie ludzi korzystających z kąpieli w morzu oraz hasła akcji zostały wkomponowane w błękitne tło sugerujące kolor nieba podczas słonecznych wakacyjnych dni. Layout prezentuje także zanurzone w kostkach lodu owoce oraz butelkę napoju Cappy.