Istnieje wiele marek, które kojarzone są z sukcesem, prestiżem, wielkim światem. Jedną z nich jest francuski koniak Otard. Marka trunku, zaliczanego do alkoholi z segmentu premium, związała swe działania z równie prestiżową dyscypliną sportu – golfem.
W obecnych czasach, w dobie unifikacji i standaryzacji, firmom niełatwo znaleźć element wyróżniający produkt na tle konkurencji. Coraz częściej zdarza się, że firmy wkraczają do świadomości konsumentów nie za pomocą samych artykułów, ale łącząc produkty z konkretnym stylem życia.
Marka ekskluzywnego koniaku Otard, z portfolio Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o., łączy swoje działania z golfem. Historia golfa w Polsce sięga początków XX wieku. Przed 1939 rokiem na ziemiach dzisiejszej Polski istniały pola golfowe w Warszawie, Powsinie, Gdańsku, Łańcucie i Katowicach. Najstarszy klub golfowy w Bad Sazbrunn (dzisiejszym Szczawnie Zdroju), odwiedzany był przez całą europejską elitę. Obecnie dyscyplina ta cieszy się coraz większą popularnością, a liczba pól golfowych, turniejów i przede wszystkim zwolenników tego ekskluzywnego sportu stale rośnie. Niezmienne pozostaje jedno: golf nadal kojarzony jest z prestiżem i elitarnością. Dlatego też marka Otard zdecydowała się wykorzystać tę wyjątkową dyscyplinę dla wzmocnienia swojego wizerunku a tym samym wyróżnienia się wśród konkurencji. Otard i golf to trzyletnia historia, oparta na prestiżowym partnerstwie i wzajemnym wykorzystaniu wartości jakie niosą za sobą marka wyjątkowego koniaku i elitarna dyscyplina sportu. Współpraca Otarda z golfem rozpoczęła się w kwietniu 2006 roku. Od tego czasu ten wyśmienity trunek towarzyszy golfistom na wielu prestiżowych turniejach organizowanych w całej Polsce i wspiera tym samym rozwój tej dyscypliny w naszym kraju. Otard był obecny na takich turniejach golfa jak m.in.: „Orbis – Accorhotels Challenge”, „BNP Paribas Private Bank Corporate PRO-AM”, „French Connections, Polish Open”, „DHL Golf Trophy 2007”, „Dell PZG Masters” czy „MercedesTrophy 2008”. Marka współorganizowała uroczyste gale, podsumowujące mijające sezony i rozpoczynające kolejne, ostatnio Golf Season End Party kończące sezon 2008. W wybranych turniejach marka była fundatorem nagród dla zwycięzców rozgrywek w danej kategorii. Podczas każdego wydarzenia, zarówno turnieju, jak i gali uczestnicy sportowych rozgrywek oraz zaproszeni goście mają niepowtarzalną okazję poznana unikalnego smaku i aromatu luksusowego koniaku Otard.
W obecnych czasach, w dobie unifikacji i standaryzacji, firmom niełatwo znaleźć element wyróżniający produkt na tle konkurencji. Coraz częściej zdarza się, że firmy wkraczają do świadomości konsumentów nie za pomocą samych artykułów, ale łącząc produkty z konkretnym stylem życia.
Marka ekskluzywnego koniaku Otard, z portfolio Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o., łączy swoje działania z golfem. Historia golfa w Polsce sięga początków XX wieku. Przed 1939 rokiem na ziemiach dzisiejszej Polski istniały pola golfowe w Warszawie, Powsinie, Gdańsku, Łańcucie i Katowicach. Najstarszy klub golfowy w Bad Sazbrunn (dzisiejszym Szczawnie Zdroju), odwiedzany był przez całą europejską elitę. Obecnie dyscyplina ta cieszy się coraz większą popularnością, a liczba pól golfowych, turniejów i przede wszystkim zwolenników tego ekskluzywnego sportu stale rośnie. Niezmienne pozostaje jedno: golf nadal kojarzony jest z prestiżem i elitarnością. Dlatego też marka Otard zdecydowała się wykorzystać tę wyjątkową dyscyplinę dla wzmocnienia swojego wizerunku a tym samym wyróżnienia się wśród konkurencji. Otard i golf to trzyletnia historia, oparta na prestiżowym partnerstwie i wzajemnym wykorzystaniu wartości jakie niosą za sobą marka wyjątkowego koniaku i elitarna dyscyplina sportu. Współpraca Otarda z golfem rozpoczęła się w kwietniu 2006 roku. Od tego czasu ten wyśmienity trunek towarzyszy golfistom na wielu prestiżowych turniejach organizowanych w całej Polsce i wspiera tym samym rozwój tej dyscypliny w naszym kraju. Otard był obecny na takich turniejach golfa jak m.in.: „Orbis – Accorhotels Challenge”, „BNP Paribas Private Bank Corporate PRO-AM”, „French Connections, Polish Open”, „DHL Golf Trophy 2007”, „Dell PZG Masters” czy „MercedesTrophy 2008”. Marka współorganizowała uroczyste gale, podsumowujące mijające sezony i rozpoczynające kolejne, ostatnio Golf Season End Party kończące sezon 2008. W wybranych turniejach marka była fundatorem nagród dla zwycięzców rozgrywek w danej kategorii. Podczas każdego wydarzenia, zarówno turnieju, jak i gali uczestnicy sportowych rozgrywek oraz zaproszeni goście mają niepowtarzalną okazję poznana unikalnego smaku i aromatu luksusowego koniaku Otard.