Imprezy Kompanii Piwowarskiej

W Kompanii Piwowarskiej dużą wagę przywiązuje się do dobrze zorganizowanych zabaw z przesłaniem.

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Imprezy Kompanii Piwowarskiej

Imprezy Kompanii Piwowarskiej uczą


Organizowane przez Kompanię Piwowarską od lat we wrześniu pikniki mają od tego roku inny cel. Niemal 9 tysięcy uczestników zaproszonych na tegoroczne pikniki pracownicze między innymi do Tychów, Kielc, Warszawy, Mielna czy Poznania ma poznać świat jednej marki. W tym roku gospodarzem imprezy jest Tyskie. I chociaż gro tradycyjnych atrakcji pozostaje bez zmian, za każdą z nich stoi element, który stanowi przesłanie świata Tyskiego. W ciągu ośmiu godzin imprezy każdy będzie mógł odkryć świat Tyskiego, biorąc udział w piwnych konkursach, takich jak „Toczenie kegów”, czy „Barmanki z Oktoberfest”. Pracownicy nauczą się szkockich i irlandzkich tańców – bo Tyskie to Nasze Najlepsze w Europie i będą mogli rozegrać wyjątkowy turniej piłkarski – bo Tyskie sponsoruje Reprezentację.


Najlepszy na scenie


Coroczny przegląd kadr i perspektywa awansu motywuje do pracy. Ale nie tylko to potrafi skłonić pracowników do zaangażowania w osiąganie przez spółkę rynkowych sukcesów. Dodatkową motywacją dla pracowników są konkursy i programy uznaniowe, możliwość bycia zauważonym i otrzymania nagrody na scenie przed setkami kolegów i ich najbliższych – jak w Kompanijnym „Dużym Piwie”.

- To prawdziwy program uznaniowy, doceniający wszystkich, którzy w danym roku się wyróżnili. Kandydata do nagrody może zgłosić każdy: podwładny, przełożony, współpracownik, pracownik innego działu czy pionu. Nominowany może być pracownik lub zespół, którego zachowanie czy osiągnięcia zostaną uznane za godne miana "najlepszego przykładu"- przekonuje Wojciech Mrugalski, Kierownik ds. komunikacji wewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.

Nominacja w programie jest znacznym wyróżnieniem dla uhonorowanego w ten sposób pracownika. Kompania Piwowarska chce, by każdy zatrudniony wiedział, że interesuje ją także jego indywidualny sukces.

Kandydaci oceniani są za efekty pracy oraz za sposób wykonywania pracy zgodnie z wartościami firmy. Kandydatury weryfikowane są przez przełożonych, a ostatecznego wyboru dokonuje rada programu, reprezentująca wszystkie piony Kompanii Piwowarskiej.

Laureaci tego prestiżowego konkursu raz do roku nagradzani są podczas ceremonii przypominającej wręczanie Oscarów. Wynajęty teatr, specjalna scenografia, oprawa muzyczna oraz obecność tych wszystkich, którzy na co dzień zarządzają firmą a w ten wieczór honorują tych, których zasługi zostały przez innych dostrzeżone a efekty uroczyście ogłoszone. Kompania Piwowarska funduje im spełnienie wybranego marzenia do kwoty 5 tys. zł. Wartość nagrody nie jest tu jednak najważniejsza. Chodzi o fakt dostrzeżenia wysiłku osób, dzięki którym spółka jest liderem polskiej branży piwnej. Bez nich sukces firmy byłby niemożliwy.

Do tegorocznej, drugiej edycji „Dużego Piwa” zgłoszono aż 236 kandydatur, o ponad 50 więcej niż w roku ubiegłym. Wybrano 25 laureatów – niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem, co oznacza, że wzorców przybywa a co najważniejsze inni je dostrzegają.

Kolacja z szefem

Skonsolidowany i dobrze zmotywowany zespół to klucz do rynkowego sukcesu. To dzięki zatrudnionym w niej osobom spółka umacnia pozycję lidera na polskim rynku piwa. Przypomnijmy: w czerwcu Kompania Piwowarska ustanowiła nowy rekord - wyprodukowała i sprzedała 15 milionów hl piwa w ciągu jednego roku, tym samym osiągając wynik najlepszy w dziejach całej polskiej branży piwnej.

- Rekord był dla poszczególnych zespołów spółki okazją do wspólnego świętowania na uroczystych spotkaniach, które odbywały się przez całe wakacje. A ponieważ 15 mln hl to rekord wręcz olimpijski - każdy z 3300 pracowników spółki otrzymał z tej okazji na pamiątkę olimpijski zestaw toreb podróżnych, by mógł poczuć się członkiem drużyny, która po raz kolejny zwyciężyła – dodaje Wojciech Mrugalski

Dwugodzinne, uroczyste spotkania były jednak szczegółowo zaplanowane i zorganizowane. Rola szefa każdego działu nie ogranicza się w takiej sytuacji jedynie do wznoszenia symbolicznych toastów. Ma on za zadanie podkreślić znaczenie tego wydarzenia dla firmy a z drugiej strony wskazanie tych działań, które w obrębie danej jednostki firmy do sukcesu tego się przyczyniły. Jest to doskonała okazja, aby przy wszystkich współpracownikach docenić też indywidualne osiągnięcia jednostek.