"Czas na zupę" to ogólnopolska akcja organizowana przez markę Knorr. Jesienią przybrała ona niecodzienną formę - w tramwajach rozdano 100,000 porcji zupy pomidorowej i barszczu oraz 138,000 książeczek edukacyjnych z przepisami na zupy. Marka Knorr w ten sugestywny sposób przypominała Polakom, że zupy to nie tylko sposób na spożywanie większej ilości warzyw, ale także element zbilansowanej diety, która może przyczynić się do zachowania zdrowia i... zgrabnej sylwetki.
Ogólnopolska akcja "Czas na zupę" to inicjatywa edukacyjna marki Knorr, której celem jest poprawa nawyków żywieniowych Polaków. Jesienią w 9 miastach Polski (Warszawa, Katowice, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Gdańsk, Poznań, Kraków, Wrocław) na ulice wyjechały specjalne tramwaje, których pasażerowie mogli nieodpłatnie spróbować warzywnych zup i dowiedzieć się dlaczego są one wartościowym posiłkiem. Przejazd tramwajami Knorra był bezpłatny. Akcję poparła Fundacja Promocja Zdrowia.
"By zachować zdrowie i zmniejszyć ryzyko wielu chorób człowiek powinien codziennie spożywać co najmniej 5 porcji warzyw i owoców. Właściwie przyrządzona zupa to nieocenione źródło niektórych chroniących zdrowie witamin, mikroelementów a także błonnika" – przypominał specjalny pasażer tramwaju "Czas na zupę" w Warszawie prof. dr hab. med. Witold Zatoński, Prezes Fundacji Promocja Zdrowia.
Ze specjalnych książeczek dystrybuowanych w tramwajach Polacy mogli dowiedzieć się, że zupy to nie tylko źródło warzyw, ale także sposób na kontrolę masy ciała. Poprawiają one także funkcjonowanie przewodu pokarmowego, uzupełniają płyny, a także stwarzają okazję do tego, by w chaosie dnia codziennego wygospodarować czas dla siebie.
Pasażerowie tramwajów "Czas na zupę" uczestniczyli także w konkursach i quizach przeprowadzanych przez konferansjera, otrzymywali koła kaloryczne, a także korzystali z porad obecnego w tramwaju dietetyka. Chwalili atrakcyjną i niestandardową formę akcji, a wielu przyznawało, że dotąd nie zdawało sobie sprawy z tego, ile korzyści zdrowotnych płynie z jedzenia zup.
Fundacja Promocja Zdrowia
Fundacja Promocja Zdrowia powstała w grudniu 1991 r. z inicjatywy prof. dr hab. med. Witolda Zatońskiego, specjalisty chorób wewnętrznych, epidemiologa i eksperta w zakresie zdrowia publicznego. Istotną część działalności Fundacji stanowi promocja właściwego sposobu odżywiania i aktywności fizycznej w ramach akcji "5 razy dziennie warzywa i owoce" oraz Programu Edukacji Tłuszczowej.
Ogólnopolska akcja "Czas na zupę" to inicjatywa edukacyjna marki Knorr, której celem jest poprawa nawyków żywieniowych Polaków. Jesienią w 9 miastach Polski (Warszawa, Katowice, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Gdańsk, Poznań, Kraków, Wrocław) na ulice wyjechały specjalne tramwaje, których pasażerowie mogli nieodpłatnie spróbować warzywnych zup i dowiedzieć się dlaczego są one wartościowym posiłkiem. Przejazd tramwajami Knorra był bezpłatny. Akcję poparła Fundacja Promocja Zdrowia.
"By zachować zdrowie i zmniejszyć ryzyko wielu chorób człowiek powinien codziennie spożywać co najmniej 5 porcji warzyw i owoców. Właściwie przyrządzona zupa to nieocenione źródło niektórych chroniących zdrowie witamin, mikroelementów a także błonnika" – przypominał specjalny pasażer tramwaju "Czas na zupę" w Warszawie prof. dr hab. med. Witold Zatoński, Prezes Fundacji Promocja Zdrowia.
Ze specjalnych książeczek dystrybuowanych w tramwajach Polacy mogli dowiedzieć się, że zupy to nie tylko źródło warzyw, ale także sposób na kontrolę masy ciała. Poprawiają one także funkcjonowanie przewodu pokarmowego, uzupełniają płyny, a także stwarzają okazję do tego, by w chaosie dnia codziennego wygospodarować czas dla siebie.
Pasażerowie tramwajów "Czas na zupę" uczestniczyli także w konkursach i quizach przeprowadzanych przez konferansjera, otrzymywali koła kaloryczne, a także korzystali z porad obecnego w tramwaju dietetyka. Chwalili atrakcyjną i niestandardową formę akcji, a wielu przyznawało, że dotąd nie zdawało sobie sprawy z tego, ile korzyści zdrowotnych płynie z jedzenia zup.
Fundacja Promocja Zdrowia
Fundacja Promocja Zdrowia powstała w grudniu 1991 r. z inicjatywy prof. dr hab. med. Witolda Zatońskiego, specjalisty chorób wewnętrznych, epidemiologa i eksperta w zakresie zdrowia publicznego. Istotną część działalności Fundacji stanowi promocja właściwego sposobu odżywiania i aktywności fizycznej w ramach akcji "5 razy dziennie warzywa i owoce" oraz Programu Edukacji Tłuszczowej.