Kiedyś hamburger z McDonald's był dla wielu Europejczyków okazją do skosztowania kawałka Ameryki. Świat jednak zmienia się i popularna sieć fast foodów już od jakiegoś czasu wprowadza do swojego menu produkty o bardziej regionalnym smaku.
W Polsce mieliśmy już różnego rodzaju burgery inspirowane między innymi wsią i góralszczyzną, na prawdziwą rewolucję muszą się jednak przygotować Francuzi, ponieważ amerykańska sieć postanowiła sprzedawać w swoich restauracjach bagietki.
Bagietka to jeden z symboli Francji, bułka niczym buława dumnie dzierżona przez pokolenia Francuzów. Co kryje się za decyzją zarządu firmy McDonald's?
Pieniądze oczywiście. Według badań na jednego jedzonego we Francji hamburgera przypada aż 9 kanapek. Najczęściej oczywiście robionych z bagietki.
Przez wieki Francuzi kupowali swoje pieczywo w małych, tradycyjnych piekarniach. Czy teraz zaczną z samego rana odwiedzać popularną sieć, żeby zaopatrzyć się w pieczywo na śniadanie?
W Polsce mieliśmy już różnego rodzaju burgery inspirowane między innymi wsią i góralszczyzną, na prawdziwą rewolucję muszą się jednak przygotować Francuzi, ponieważ amerykańska sieć postanowiła sprzedawać w swoich restauracjach bagietki.
Bagietka to jeden z symboli Francji, bułka niczym buława dumnie dzierżona przez pokolenia Francuzów. Co kryje się za decyzją zarządu firmy McDonald's?
Pieniądze oczywiście. Według badań na jednego jedzonego we Francji hamburgera przypada aż 9 kanapek. Najczęściej oczywiście robionych z bagietki.
Przez wieki Francuzi kupowali swoje pieczywo w małych, tradycyjnych piekarniach. Czy teraz zaczną z samego rana odwiedzać popularną sieć, żeby zaopatrzyć się w pieczywo na śniadanie?