Kampania reklamowa, która potrwa do końca stycznia 2009 roku, będzie miała miejsce w luksusowej prasie kobiecej, a także w prasie wnętrzarskiej i poradnikowej. Akcentuje ona zalety innowacyjnego rozwiązanie - dużej strefy grzejnej EVOLIS, umożliwiającej gotowanie w jednym bardzo dużym naczyniu lub nawet kilku mniejszych jednocześnie. Przygotowany layout reklamowy oddaje najważniejsze zalety płyty: zaawansowane technologicznie rozwiązania oraz nowoczesny design. Pokazuje, że gotowanie może być bezpieczne, oszczędne i komfortowe jednocześnie.
Kampania promocyjna wspierana jest działaniami PR, które mają na celu przybliżenie odbiorcom zagadnień związanych z szerokimi możliwościami nowej płyty indukcyjnej m.in. wyjątkową konstrukcję, która pozwala na uzyskanie równomiernej mocy grzania w każdym punkcie pola grzejnego; możliwość podzielenia pola indukcyjnego na dwa oddzielne oraz efektywne sterowanie płytą za pomocą trzech przycisków bezpośredniego wyboru jednego z dwunastu poziomów mocy.
Kampania promocyjna wspierana jest działaniami PR, które mają na celu przybliżenie odbiorcom zagadnień związanych z szerokimi możliwościami nowej płyty indukcyjnej m.in. wyjątkową konstrukcję, która pozwala na uzyskanie równomiernej mocy grzania w każdym punkcie pola grzejnego; możliwość podzielenia pola indukcyjnego na dwa oddzielne oraz efektywne sterowanie płytą za pomocą trzech przycisków bezpośredniego wyboru jednego z dwunastu poziomów mocy.