5 marca 2009 roku ogłoszono zdobywców tytułu Produkt Roku 2009. Wśród laureatów znalazły się produkty Podravki: Pomidory całe bez skórki oraz linia pomidorów krojonych. „Tytuł Produkt Roku 2009 to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ przyznawane jest przez samych konsumentów” – mówi Agnieszka Cichewicz, Brand Manager marki Podravka. „To właśnie ich zadowolenie z produktów Podravki liczy się dla nas najbardziej” – dodaje Cichewicz.
Produkty pomidorowe Podravki wyróżnia naturalność, świeżość i najwyższa jakość stosowanych składników oraz bardzo dobry smak. Zalety te w połączeniu z możliwością wszechstronnego wykorzystania produktów w kuchni spowodowały, że pomidory Podravki zostały bardzo życzliwie przyjęte przez polskich konsumentów. Linia pomidorów krojonych Podravki obejmuje 4 wersje smakowe oferowane w kartonikach Tetra Pak: Pomidory krojone, Pomidory krojone z oliwkami, Pomidory krojone z oliwą i czosnkiem oraz Pomidory krojone z bazylią i oregano. Uzupełniają ją miedzy innymi sprzedawane w puszce Pomidory całe bez skórki.
Tytuł Produkt Roku 2009 to kolejne wyróżnienie dla produktów pomidorowych Podravki. W 2008 roku pomidory krojone otrzymały nagrodę Perła Rynku FMCG, przyznawaną przez detalistów. Obie nagrody są dowodem uznania zarówno za strony konsumentów jak i handlowców.
Produkty pomidorowe Podravki wyróżnia naturalność, świeżość i najwyższa jakość stosowanych składników oraz bardzo dobry smak. Zalety te w połączeniu z możliwością wszechstronnego wykorzystania produktów w kuchni spowodowały, że pomidory Podravki zostały bardzo życzliwie przyjęte przez polskich konsumentów. Linia pomidorów krojonych Podravki obejmuje 4 wersje smakowe oferowane w kartonikach Tetra Pak: Pomidory krojone, Pomidory krojone z oliwkami, Pomidory krojone z oliwą i czosnkiem oraz Pomidory krojone z bazylią i oregano. Uzupełniają ją miedzy innymi sprzedawane w puszce Pomidory całe bez skórki.
Tytuł Produkt Roku 2009 to kolejne wyróżnienie dla produktów pomidorowych Podravki. W 2008 roku pomidory krojone otrzymały nagrodę Perła Rynku FMCG, przyznawaną przez detalistów. Obie nagrody są dowodem uznania zarówno za strony konsumentów jak i handlowców.