Lubimy wygrywać i lubimy otrzymywać nagrody. Blisko połowa z nas chętniej niż zazwyczaj korzysta z akcji promocyjnych w okresie przedświątecznym. Zapytani o rodzaj promocji pozacenowych, w których uczestniczymy najchętniej, wymieniamy takie, gdzie przy zakupach na określoną kwotę dostajemy bon na kolejne zakupy (50%) oraz te, gdzie przy zakupach za określoną kwotę dostajemy upominek gratis (22%). Upominek ten nie jest bez znaczenia, bowiem ze względu na atrakcyjność oferowanej promocji 11% Polaków jest w stanie zmienić sklep, w którym dotychczas robiło zakupy spożywcze. Kolejne 35% przyznaje, że chętnie uczestniczy w promocjach konsumenckich, jeśli organizuje je sklep, w którym zazwyczaj robią zakupy, a 19% bierze udział w promocji, oceniając wcześniej atrakcyjność nagrody. To wyniki badania, które na zlecenie Lidl Polska przeprowadził Instytut Millward Brown.
Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu
Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.
Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
„Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1 – powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”.
Ostry przedmiot pożądania
Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie. Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży w liczbie 4–6 sztuk.
Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest z wyjątkowo trwałej, wytrzymałej i odpornej na korozję stali chromowo-molibdenowo-wanadowej (X50 Cr Mo V15). Wszystkie elementy noża są płynnie połączone, a ostrze i uchwyt idealnie równe. Ergonomiczny kształt uchwytu noża dostosowany jest do kształtu dłoni, dzięki czemu gwarantuje wygodną pracę przez długi czas. Długotrwałą ostrość i wysoką odporność na tępienie nóż uzyskał dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali, odpowiedniemu procesowi hartowania, a także profesjonalnemu wykończeniu powierzchni tnącej.
Ponadto w opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.
Informacja prasowa
Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu
Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.
Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
„Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1 – powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”.
Ostry przedmiot pożądania
Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie. Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży w liczbie 4–6 sztuk.
Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest z wyjątkowo trwałej, wytrzymałej i odpornej na korozję stali chromowo-molibdenowo-wanadowej (X50 Cr Mo V15). Wszystkie elementy noża są płynnie połączone, a ostrze i uchwyt idealnie równe. Ergonomiczny kształt uchwytu noża dostosowany jest do kształtu dłoni, dzięki czemu gwarantuje wygodną pracę przez długi czas. Długotrwałą ostrość i wysoką odporność na tępienie nóż uzyskał dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali, odpowiedniemu procesowi hartowania, a także profesjonalnemu wykończeniu powierzchni tnącej.
Ponadto w opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.
Informacja prasowa