Kontrola w nadmorskich knajpkach
Wypicie soku innej marki niż ta podana w menu, to jedna z najmniej nieprzyjemnych rzeczy jaka mogła się przytrafić klientowi restauracji na wybrzeżu. Przeterminowane produkty, przechowywane w niedziałających urządzeniach chłodniczych, brudne talerze, na których można znaleźć sierść i resztki jedzenia…
Właściciele barów i restauracji nie przestrzegali również cen podawanych w menu, nagminne było oszukiwanie podczas porcjowania dania. Przestrzeganie, aby w posiłku dla klienta były produkty wykazane w menu zdarzało się sporadycznie. Klienci płacili zawyżone rachunki, a co najgorsze płacili za produkty zupełnie innej jakości niż zamówili.
Poprawa
Miejsca przygotowywania posiłków również nie spełniały podstawowych wymagań sanitarnych i higienicznych.
Jeszcze w trakcie inspekcji właściciele lokali posprzątali je, wyrzucili przeterminowane jedzenie oraz oddali niesprawne maszyny chłodnicze do serwisu.
Inspektorat ukarał nieprawidłowości mandatami i skierował zawiadomienia do Nadzoru Sanitarnego, Urzędu Miar i Urzędu Skarbowego.
Częste kontrole Inspektoratu mogą przyczynić się do poprawy warunków w polskich lokalach gastronomicznych.
Wypicie soku innej marki niż ta podana w menu, to jedna z najmniej nieprzyjemnych rzeczy jaka mogła się przytrafić klientowi restauracji na wybrzeżu. Przeterminowane produkty, przechowywane w niedziałających urządzeniach chłodniczych, brudne talerze, na których można znaleźć sierść i resztki jedzenia…
Właściciele barów i restauracji nie przestrzegali również cen podawanych w menu, nagminne było oszukiwanie podczas porcjowania dania. Przestrzeganie, aby w posiłku dla klienta były produkty wykazane w menu zdarzało się sporadycznie. Klienci płacili zawyżone rachunki, a co najgorsze płacili za produkty zupełnie innej jakości niż zamówili.
Poprawa
Miejsca przygotowywania posiłków również nie spełniały podstawowych wymagań sanitarnych i higienicznych.
Jeszcze w trakcie inspekcji właściciele lokali posprzątali je, wyrzucili przeterminowane jedzenie oraz oddali niesprawne maszyny chłodnicze do serwisu.
Inspektorat ukarał nieprawidłowości mandatami i skierował zawiadomienia do Nadzoru Sanitarnego, Urzędu Miar i Urzędu Skarbowego.
Częste kontrole Inspektoratu mogą przyczynić się do poprawy warunków w polskich lokalach gastronomicznych.
darmiona
darmiona