Telewizyjny sukces „Kuchennych rewolucji”

Program Magdy Gessler był prawdziwą lokomotywą swojej stacji – oglądało go średnio 2,8 miliona widzów!

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Telewizyjny sukces „Kuchennych rewolucji”
Zakończyła się właśnie czwarta edycja programu Magdy Gessler „Kuchenne rewolucje” w którym ratuje ona upadające restauracje, przy okazji podpowiadając nam, czego jako klienci powinniśmy od nich wymagać. Magda Gessler nie stroni od ostrych słów i zdecydowanych działań, a ten sposób bycia pozwolił jej zdobyć pokaźną widownię.

Jaką? Od 8 września zeszłego roku do 8 grudnia 2011 program oglądało średnio 2, 8 miliona widzów. Największa widownia zebrała się 17 listopada, kiedy przed telewizorami zasiadło 3,8 miliona ludzi, najmniej było ich 22 września – „jedyne” 2,4 miliona.

Warto dodać, że wysoką popularnością cieszyły się również powtórki - oglądało je średnio ponad 2 miliony osób.

W czwartkowe wieczory dzięki „Kuchennym rewolucjom” TVN był stacją pierwszego wyboru, oglądało go ponad 21 procent ludzi mających włączone telewizory, w tyle pozostawiając Polsat i obie stacje Telewizji Publicznej.

Program najchętniej oglądały kobiety, widzowie w wieku 25-59 lat oraz mieszkańcy miast.

Magda Gessler dzięki wysokiej oglądalności zarobiła dla swojej stacji przez przychody z reklam aż 35 milionów złotych!