Kampania promocyjna potrwa od października do końca grudnia 2008 roku. Prowadzona jest pod hasłem „Zimowe szaleństwo w Alpach”. Obejmuje konkurs SMS, komunikowany w prasie, internecie oraz za pomocą materiałów POS.
Akcja promocyjna ma na celu umocnić pozycję Appetity i Bakaliady wśród dotychczasowych konsumentów oraz animować sprzedaż produktów w punktach sprzedaży. – mówi Michał Korulczyk, Strategic Director w GonnaBe. – Zaopatrując swoje gospodarstwa domowe w niezbędne, zwłaszcza w nadchodzącym okresie przedświątecznym, przyprawy i bakalie, mogą oni jednocześnie wygrać cenne nagrody – sprzęt narciarski firmy Rossignol oraz wycieczki w Alpy. A potem wypoczywać, szalejąc na ośnieżonych stokach.
Akcja promocyjna ma na celu umocnić pozycję Appetity i Bakaliady wśród dotychczasowych konsumentów oraz animować sprzedaż produktów w punktach sprzedaży. – mówi Michał Korulczyk, Strategic Director w GonnaBe. – Zaopatrując swoje gospodarstwa domowe w niezbędne, zwłaszcza w nadchodzącym okresie przedświątecznym, przyprawy i bakalie, mogą oni jednocześnie wygrać cenne nagrody – sprzęt narciarski firmy Rossignol oraz wycieczki w Alpy. A potem wypoczywać, szalejąc na ośnieżonych stokach.