Konkurs ogłoszono z okazji pierwszych urodzin serwisu Handel-net. Plebiscyt miał na celu wyłonienie najlepszych, najciekawszych i najładniejszych stron internetowych firm z branży FMCG i handlu detalicznego. W konkursie wyodrębniono trzy kategorie – producentów żywności, producentów kosmetyków i środków czystości oraz sieci handlowe.
Do finału konkursu zakwalifikowano 30 spośród ponad 100 serwisów internetowych, po 10 z każdej kategorii. Witryny oceniało Jury złożone ze specjalistów zajmujących się kreacją, projektowaniem i wykonywaniem stron internetowych oraz z przedstawicieli klientów z branży FMCG. Każdy z Jurorów przyznawał punkty witrynom, które uznał za najlepsze. Zwyciężyły serwisy internetowe, które otrzymały największą liczbę punktów.
Goplana zdobyła 3 punkty i jako jedyna marka reprezentująca branżę słodyczy znalazła się w pierwszej dziesiątce najwyżej sklasyfikowanych stron internetowych firm produkujących żywność.
Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem firm oraz organizacji branżowych. W przyszłym roku zostanie powtórzony w rozszerzonej formule.
Do finału konkursu zakwalifikowano 30 spośród ponad 100 serwisów internetowych, po 10 z każdej kategorii. Witryny oceniało Jury złożone ze specjalistów zajmujących się kreacją, projektowaniem i wykonywaniem stron internetowych oraz z przedstawicieli klientów z branży FMCG. Każdy z Jurorów przyznawał punkty witrynom, które uznał za najlepsze. Zwyciężyły serwisy internetowe, które otrzymały największą liczbę punktów.
Goplana zdobyła 3 punkty i jako jedyna marka reprezentująca branżę słodyczy znalazła się w pierwszej dziesiątce najwyżej sklasyfikowanych stron internetowych firm produkujących żywność.
Konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem firm oraz organizacji branżowych. W przyszłym roku zostanie powtórzony w rozszerzonej formule.