Od 2005 roku Tyskie wspiera zawodników Reprezentacji Polski (umowa jest kontynuacją, zapoczątkowanej w 1998 roku, współpracy z Reprezentacją Polski w piłce nożnej), jej trenera Leo Beenhakkera oraz kibiców, którzy z wiarą i oddaniem towarzyszom zmaganiom naszej "jedenastki". W związku z Mistrzostwami Świata w Niemczech marka Tyskie zorganizowała akcję "Wywieśmy flagi. Pomóżmy Naszym". Kibice solidaryzowali się z Reprezentacją Polski podczas Mudialu wywieszając spontanicznie w oknach i na balkonach swoich domów przygotowane specjalnie dla nich flagi kibica. Akcję kibicowania naszej reprezentacji wspierały czołowe polskie media, jak również znane osobistości świata kultury i sztuki. W czasie mundialu rozdano milion flag dla kibiców - akcja zakończyła się pełnym sukcesem.
Tyskie to również czołowa marka Kompanii Piwowarskiej - jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich polskich marek piwa pod względem zarówno wielkości sprzedaży, jak i wygenerowanych wpływów. Tyskie wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami branży piwnej na całym świecie – w 2005 roku m.in. Złotym Medalem oraz Grand Prix podczas Międzynarodowego Konkursu Branży Piwowarskiej (The Brewing Industry International Awards), przeprowadzanego od roku 1886. Tyskie powtórzyło swój sukces z roku 2002 jako zdobywca tych obu wyjątkowych nagród.
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2008 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 21,4 mld dolarów i wypracował zysk brutto 3,2 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 239 mln hl.
Tyskie to również czołowa marka Kompanii Piwowarskiej - jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich polskich marek piwa pod względem zarówno wielkości sprzedaży, jak i wygenerowanych wpływów. Tyskie wielokrotnie zostało uhonorowane najbardziej prestiżowymi nagrodami branży piwnej na całym świecie – w 2005 roku m.in. Złotym Medalem oraz Grand Prix podczas Międzynarodowego Konkursu Branży Piwowarskiej (The Brewing Industry International Awards), przeprowadzanego od roku 1886. Tyskie powtórzyło swój sukces z roku 2002 jako zdobywca tych obu wyjątkowych nagród.
Gość