
Herbaty Lipton Yellow Label w specjalnym opakowaniu zaprojektowane zostały przez Jurka Owsiaka. Część dochodu ze sprzedaży wesprze działania WOŚP.
Herbaty Lipton są dostępne w Polsce od 20 lat. Polacy szybko docenili ich wyjątkowy smak i bogaty aromat – Lipton to numer jeden wśród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków (klasyczną Lipton Yellow Label można zaleźć w co trzecim polskim domu), a sama marka stała się w tym czasie synonimem jakości i dobrego smaku. Wszystko za sprawą innowacyjnego sposobu przygotowania. – Wyciskamy świeże, wysokiej jakości listki herbaty, aby wydobyć z nich naturalną esencję, którą dodajemy do mieszanki herbacianej przed finalnym etapem suszenia. Dzięki temu smak i aromat herbaty Lipton jest tak bogaty i wyjątkowy – dodaje Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton. Lipton chętnie angażuje się też w działania charytatywno-społeczne, wykorzystując rozpoznawalność i szeroką dostępność swoich produktów do pomagania najbardziej potrzebującym.

Lipton i WOŚP – wspólna inicjatywa
W tym roku Lipton zaangażował się w wyjątkową i dobrze znaną wszystkim Polakom inicjatywę - Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która od 20 lat działa na rzecz ochrony zdrowia zarówno najmłodszych, jak i starszych. – Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku – mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton.
Kupujesz = pomagasz!
Już od 15 listopada limitowana edycja Lipton Yellow Label – ulubionej herbaty większości Polaków – jest dostępna w niemal każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach). W promocji bierze udział Lipton Yellow Label w opakowaniach: 50, 75, 88 i 100 torebek.

Dzięki zaangażowaniu Jurka Owsiaka, który podjął się zaprojektowania limitowanej edycji opakowań tradycyjne kartoniki herbaty zyskały nowy atrakcyjny wygląd. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) zostanie przekazana na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Herbaty Lipton są dostępne w Polsce od 20 lat. Polacy szybko docenili ich wyjątkowy smak i bogaty aromat – Lipton to numer jeden wśród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków (klasyczną Lipton Yellow Label można zaleźć w co trzecim polskim domu), a sama marka stała się w tym czasie synonimem jakości i dobrego smaku. Wszystko za sprawą innowacyjnego sposobu przygotowania. – Wyciskamy świeże, wysokiej jakości listki herbaty, aby wydobyć z nich naturalną esencję, którą dodajemy do mieszanki herbacianej przed finalnym etapem suszenia. Dzięki temu smak i aromat herbaty Lipton jest tak bogaty i wyjątkowy – dodaje Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton. Lipton chętnie angażuje się też w działania charytatywno-społeczne, wykorzystując rozpoznawalność i szeroką dostępność swoich produktów do pomagania najbardziej potrzebującym.
Lipton i WOŚP – wspólna inicjatywa
W tym roku Lipton zaangażował się w wyjątkową i dobrze znaną wszystkim Polakom inicjatywę - Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która od 20 lat działa na rzecz ochrony zdrowia zarówno najmłodszych, jak i starszych. – Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku – mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton.
Kupujesz = pomagasz!
Już od 15 listopada limitowana edycja Lipton Yellow Label – ulubionej herbaty większości Polaków – jest dostępna w niemal każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach). W promocji bierze udział Lipton Yellow Label w opakowaniach: 50, 75, 88 i 100 torebek.
Dzięki zaangażowaniu Jurka Owsiaka, który podjął się zaprojektowania limitowanej edycji opakowań tradycyjne kartoniki herbaty zyskały nowy atrakcyjny wygląd. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) zostanie przekazana na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
zbysiowa