Stworzona na potrzeby kampanii Siła z gór. 14 dni strona www.szlakzdrowia.pl święci triumfy. Połączenie wirtualnej przygody i zabawy z najprawdziwszą edukacją („wędrowcy” mogą w serwisie m.in. przeczytać artykuły z zakresu dietetyki i żywienia oraz fizjologii i aktywnego trybu życia) spowodowało, że serwis już od chwili uruchomienia cieszy się ogromną popularnością.
Celem rozpoczętej w kwietniu akcji jest przełamanie sezonowości picia wody poprzez wyrobienie nawyku spożywania jej codziennie – w odpowiednich ilościach (minimum 1,5 litra), bez względu na porę roku. Aby każdy mógł na własnej skórze odczuć skutki takiego postępowania, Żywiec Zdrój zaproponował eksperyment: 1,5 litra wody codziennie, przez 14 dni i rejestrowanie efektów, jakie przynosi to dla organizmu i samopoczucia.
Informacje zachęcające do udziału w eksperymencie znalazły się na etykietach i zgrzewkach wody Żywiec Zdrój, w punktach sprzedaży, w telewizji, radiu i prasie, jak również w specjalnie przygotowanym na tę okazję serwisie interaktywnym: www.szlakzdrowia.pl.
„Konwencja serwisu idealnie wpisuje się w świat Żywiec Zdrój – gór i górskiej przygody” – potwierdza Arek Siuda, Dyrektor Kreatywny Banah Group. Uczestnicy, logując się na stronie www.szlakzdrowia.pl, przechodzą z wirtualnym przewodnikiem przez „14-dniowy eksperyment” zdobywając kolejne bazy i prowadząc Dziennik ze Szlaku. W trakcie wirtualnej podróży mogą zaczerpnąć porad ekspertów nt. zdrowego trybu życia, wysyłać do znajomych e-kartki z podróży i wygrywać nagrody.
Celem rozpoczętej w kwietniu akcji jest przełamanie sezonowości picia wody poprzez wyrobienie nawyku spożywania jej codziennie – w odpowiednich ilościach (minimum 1,5 litra), bez względu na porę roku. Aby każdy mógł na własnej skórze odczuć skutki takiego postępowania, Żywiec Zdrój zaproponował eksperyment: 1,5 litra wody codziennie, przez 14 dni i rejestrowanie efektów, jakie przynosi to dla organizmu i samopoczucia.
Informacje zachęcające do udziału w eksperymencie znalazły się na etykietach i zgrzewkach wody Żywiec Zdrój, w punktach sprzedaży, w telewizji, radiu i prasie, jak również w specjalnie przygotowanym na tę okazję serwisie interaktywnym: www.szlakzdrowia.pl.
„Konwencja serwisu idealnie wpisuje się w świat Żywiec Zdrój – gór i górskiej przygody” – potwierdza Arek Siuda, Dyrektor Kreatywny Banah Group. Uczestnicy, logując się na stronie www.szlakzdrowia.pl, przechodzą z wirtualnym przewodnikiem przez „14-dniowy eksperyment” zdobywając kolejne bazy i prowadząc Dziennik ze Szlaku. W trakcie wirtualnej podróży mogą zaczerpnąć porad ekspertów nt. zdrowego trybu życia, wysyłać do znajomych e-kartki z podróży i wygrywać nagrody.
stokrotka24
Gość