Aż 14 programów popularyzujących europejskie warzywa i owoce zatwierdziła Komisja Europejska. Czas ich realizacji wyniesie 3 lata, w ciągu których na promocję wydane zostanie 34 mln euro - połowę pieniędzy z tej sumy przeznaczy KE.
11 z tych programów zostanie zrealizowanych w krajach Unii Europejskiej, a ich głównym odbiorcą będą Niemcy. Pozostałe 3 akcje przeznaczone są na Chiny, Rosję oraz Ukrainę, które są potencjalnie największymi odbiorcami europejskich owoców i warzyw.
Jak twierdzi Komisarz ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Dacian Ciolos, ta pomoc ma być szansą na wycięstwo z dopadającym branżę kryzysem.
11 z tych programów zostanie zrealizowanych w krajach Unii Europejskiej, a ich głównym odbiorcą będą Niemcy. Pozostałe 3 akcje przeznaczone są na Chiny, Rosję oraz Ukrainę, które są potencjalnie największymi odbiorcami europejskich owoców i warzyw.
Jak twierdzi Komisarz ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Dacian Ciolos, ta pomoc ma być szansą na wycięstwo z dopadającym branżę kryzysem.