Jared S. Fogle jest znany jako the Subway Guy - Subwayowy facet, zatrudniony jako rzecznik przez firmę Subway w swoich kampaniach reklamowych. Jest znany ze swojego znacznego odchudzenia się, teraz znanego pod nazwą dieta Subway.
Pierwszy raz Fogle znalazł się w środkach masowego przekazu w kwietniu 1999 roku, gdy jego były współlokator z akademika napisał w studenckiej gazecie Indiana Daily Student jak Jared schudł. Magazyn Men's Health (Męskie Zdrowie) potwierdził ten artykuł i dołączył dietę sandwiczową z Subway w artykule pt. "Stupid Diets. . . that Work" (głupie diety. . . które działają). Fogle stał się otyły jedząc niezdrowe jedzenie.
Przestawiając się na jedzenie w Subway zmienił też swoje nawyki jedzeniowe - zaczął jeść zdrowe i mniejsze porcje bez tłustych dodatków, takich jak majonez i to doprowadziło do jego schudnięcia. Franczyza z rejonu Chicago przekazała ten pomysł do chicagowskiej agencji reklamowej Subwaya. Agencja potwierdziła wszystko jako prawdziwe odwiedzając franczyzę Subway na kampusie uniwersytetu Indiana University gdzie Jared jadał.
Jako test agencja zrobiła pierwszą kampanię reklamową regionalną. Pierwsza reklama była nadana 1 stycznia 2000 roku i przedstawiła Jareda i jego historię razem z wyparciem się odpowiedzialności: "Dieta Subway w połączeniu z dużą ilością chodzenia podziałała dla Jareda. Nie mówimy, że jest ona dobra dla każdego. Skonsultuj się ze swoim doktorem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety. Dla Jareda podziałała."
Jared wystąpił w wielu telewizyjnych reklamach, firma sponsorowała również jego pojawienie się w restauracjach Subway w całym kraju. Fogle przemawiał na otwarciu pierwszego koszernego Subway w Cleveland - Jared jest pochodzenia żydowskiego.
Oprócz swej pracy dla Subway Jared daje wykłady na temat gimnastyki rekreacyjnej fitness i zdrowego jedzenia. W 2008 roku razem z Subway Jared obchodził 10 rocznicę schudnięcia i utrzymania wagi po schudnięciu. Oznajmił wtedy, że chyba odda swoją starą parę spodni o rozmiarze 1,6 metra w pasie do muzeum po skończeniu "Tour de Pants" - humorystyczne odniesienie do Tour de France. Od 2008 roku jego obecność w reklamach Subway spadła z powodu promocji sandwicza footlong zamiast wartości odżywczych.
Pierwszy raz Fogle znalazł się w środkach masowego przekazu w kwietniu 1999 roku, gdy jego były współlokator z akademika napisał w studenckiej gazecie Indiana Daily Student jak Jared schudł. Magazyn Men's Health (Męskie Zdrowie) potwierdził ten artykuł i dołączył dietę sandwiczową z Subway w artykule pt. "Stupid Diets. . . that Work" (głupie diety. . . które działają). Fogle stał się otyły jedząc niezdrowe jedzenie.
Przestawiając się na jedzenie w Subway zmienił też swoje nawyki jedzeniowe - zaczął jeść zdrowe i mniejsze porcje bez tłustych dodatków, takich jak majonez i to doprowadziło do jego schudnięcia. Franczyza z rejonu Chicago przekazała ten pomysł do chicagowskiej agencji reklamowej Subwaya. Agencja potwierdziła wszystko jako prawdziwe odwiedzając franczyzę Subway na kampusie uniwersytetu Indiana University gdzie Jared jadał.
Jako test agencja zrobiła pierwszą kampanię reklamową regionalną. Pierwsza reklama była nadana 1 stycznia 2000 roku i przedstawiła Jareda i jego historię razem z wyparciem się odpowiedzialności: "Dieta Subway w połączeniu z dużą ilością chodzenia podziałała dla Jareda. Nie mówimy, że jest ona dobra dla każdego. Skonsultuj się ze swoim doktorem przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety. Dla Jareda podziałała."
Jared wystąpił w wielu telewizyjnych reklamach, firma sponsorowała również jego pojawienie się w restauracjach Subway w całym kraju. Fogle przemawiał na otwarciu pierwszego koszernego Subway w Cleveland - Jared jest pochodzenia żydowskiego.
Oprócz swej pracy dla Subway Jared daje wykłady na temat gimnastyki rekreacyjnej fitness i zdrowego jedzenia. W 2008 roku razem z Subway Jared obchodził 10 rocznicę schudnięcia i utrzymania wagi po schudnięciu. Oznajmił wtedy, że chyba odda swoją starą parę spodni o rozmiarze 1,6 metra w pasie do muzeum po skończeniu "Tour de Pants" - humorystyczne odniesienie do Tour de France. Od 2008 roku jego obecność w reklamach Subway spadła z powodu promocji sandwicza footlong zamiast wartości odżywczych.