Jakie sposoby mają Polacy, aby uatrakcyjnić posiłek, „dodać mu smaku”? Dekoracja stołu, budowanie atmosfery, ale przede wszystkim dobrze skomponowany posiłek oraz dobór potraw i napojów mają zdaniem Polaków kluczowe znaczenie.
Zdaniem Polaków, aby uatrakcyjnić posiłek, „dodać mu smaku” należy przede wszystkim dobrze go skomponować (47%). Jak widać z badania kobiety są bardziej niż mężczyźni „wyczulone” na aspekt estetyczny posiłku – kompozycję, dekorację stołu, dobór dodatków (np. świece, kadzidełka).
Kobiety większą wagę przywiązują do detali, wierzą, że stworzenie miłej atmosfery, ładne ubranie się czy zaproszenie miłego grona znajomych uatrakcyjniają posiłek, dodają mu smaku. Tego rodzaju dodatki sprawdzają się także w innych chwilach w codziennym życiu. Jak podkreśla Beata Sadowska: „Dodać życiu smak“ to dostrzegać niuanse, drobnostki, celebrować małe radości. Poranny spacer z psem, kawa z gazetą, drzewo, które nie może się już doczekać pierwszych pąków, dobra płyta, smaczny posiłek, zabawny żart, bieganie w lesie. To wszystko może cieszyć. Tak jak kolacja przygotowana z myślą o przyjaciołach, posiłek gotowany „z sercem“. Wspólne celebrowanie wolnego czasu, brak pośpiechu, komfort nicnierobienia. To naprawdę smakuje!”.
Dodaj smak do obiadu!
Wybierając napój do obiadu Polacy zwracają największą uwagę na smak (53% badanych wymieniło ten czynnik), na kolejnym miejscu plasuje się dopasowanie do posiłku i potraw (25%). Ciekawe, że 6% z nas z reguły wybiera to, co inni.
Często to, co pijemy do posiłku wybieramy w ostatniej chwili. Picie do posiłków silnie związane jest z nawykiem, mamy pewne przyzwyczajenia, ale jesteśmy także otwarci na zmianę, próbowanie czegoś nowego, zwłaszcza jeśli chodzi o obiad.
Żywiec Zdrój Smako-Łyk jest rozwiązaniem do osób, które cenią smak i szukają korzystnej alternatywy w stosunku do wysokokalorycznych napojów. Nie tylko skutecznie gasi pragnienie, ale stanowi idealny dodatek do każdego posiłku.
Opracowano na podstawie:
1. Badanie Omnibus n=1001, MB SMG/KRC dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk, marzec 2009 r.
2. Badanie 4P Research dla Żywiec Zdrój Meals and water, 2008 r.
Zdaniem Polaków, aby uatrakcyjnić posiłek, „dodać mu smaku” należy przede wszystkim dobrze go skomponować (47%). Jak widać z badania kobiety są bardziej niż mężczyźni „wyczulone” na aspekt estetyczny posiłku – kompozycję, dekorację stołu, dobór dodatków (np. świece, kadzidełka).
Kobiety większą wagę przywiązują do detali, wierzą, że stworzenie miłej atmosfery, ładne ubranie się czy zaproszenie miłego grona znajomych uatrakcyjniają posiłek, dodają mu smaku. Tego rodzaju dodatki sprawdzają się także w innych chwilach w codziennym życiu. Jak podkreśla Beata Sadowska: „Dodać życiu smak“ to dostrzegać niuanse, drobnostki, celebrować małe radości. Poranny spacer z psem, kawa z gazetą, drzewo, które nie może się już doczekać pierwszych pąków, dobra płyta, smaczny posiłek, zabawny żart, bieganie w lesie. To wszystko może cieszyć. Tak jak kolacja przygotowana z myślą o przyjaciołach, posiłek gotowany „z sercem“. Wspólne celebrowanie wolnego czasu, brak pośpiechu, komfort nicnierobienia. To naprawdę smakuje!”.
Dodaj smak do obiadu!
Wybierając napój do obiadu Polacy zwracają największą uwagę na smak (53% badanych wymieniło ten czynnik), na kolejnym miejscu plasuje się dopasowanie do posiłku i potraw (25%). Ciekawe, że 6% z nas z reguły wybiera to, co inni.
Często to, co pijemy do posiłku wybieramy w ostatniej chwili. Picie do posiłków silnie związane jest z nawykiem, mamy pewne przyzwyczajenia, ale jesteśmy także otwarci na zmianę, próbowanie czegoś nowego, zwłaszcza jeśli chodzi o obiad.
Żywiec Zdrój Smako-Łyk jest rozwiązaniem do osób, które cenią smak i szukają korzystnej alternatywy w stosunku do wysokokalorycznych napojów. Nie tylko skutecznie gasi pragnienie, ale stanowi idealny dodatek do każdego posiłku.
Opracowano na podstawie:
1. Badanie Omnibus n=1001, MB SMG/KRC dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk, marzec 2009 r.
2. Badanie 4P Research dla Żywiec Zdrój Meals and water, 2008 r.
Bahus
A.B.
matzek