Na rynku usług można znaleźć mnóstwo firm zajmujących się kompleksową organizacją imprez. Konkurencja jest duża, stąd żeby zabłysnąć i wyróżnić się spośród innych, należy być otwartym na nowatorskie i niekonwencjonalne propozycje.
- Nasza pomoc, to nie tylko rezerwacja lokalu, zagwarantowanie menu, czy oprawy artystycznej. Odpowiadamy za przygotowanie i rozesłanie zaproszeń, a także potwierdzenia przybycia. Kierujemy się celem nadrzędnym - uwolnić głównych bohaterów uroczystości od problemów organizacyjnych i stresu, czy wszystko zostanie zorganizowane właściwie i na czas – mówi R. Oszmian.
Taka kompleksowa obsługa to jednak nie wszystko co oferuje Multiradio. D. Darski mówi: - Jeśli zleceniodawcy ślubu, czy wesela, kiedykolwiek zlecą nam organizację uroczystości rozwodowej, wówczas przysługuje im 80%-owy rabat. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że nie każdego stać na rozrzutność typową dla wesela. Poważnie jednak rzecz ujmując, promujemy styl europejski, gdzie rozstanie dwojga osób nie powoduje uczucia dodatkowego stresu. Chcemy ułatwić partnerom rozstanie, aby w przyszłości mogli oni utrzymywać poprawne stosunki, częstokroć nieuniknione ze względu na np. dzieci.
Grupa Reklamowa Multiradio specjalizuje się w organizacji nieszablonowych imprez: Realizowaliśmy eventy zarówno 135 metrów pod ziemią, w katowickim "Spodku", jak i za granicą. Nie jest dla nas problemem sprowadzenie wielbłąda w czasie zimy, czy zorganizowanie zabawy zbójnickiej z Janosikiem, gdzie stroje dla uczestników sprowadzane są wprost z planu filmowego – opowiada R. Oszmian.
Grupa Multiradio jest zwolennikiem nietypowych rozwiązań. Jak przyznaje R. Oszmian: Proponujemy klientom imprezy "szyte na miarę", które dostosowane są do uczestników, celu i budżetu. Imprezy, które dla innych firm są nietypowe, dla nas są typowymi, ponieważ nasi klienci są nieszablonowi i przyzwyczaili nas do niekonwencjonalnych formuł.
Oferta firmy skierowana jest do osób, którzy obchodzoną uroczystość chcą przekształcić w coś nietuzinkowego i oryginalnego
- Nie mamy szablonów scenariuszy imprez, bo nigdy ich nie powtarzamy. Zabaw typu "jedli, pili, dobrze się bawili" nie realizujemy. My kochamy swoją pracę, a każde zlecenie dopasowujemy do klienta i jego marzeń – opowiada D. Darski.
Do dzisiaj w pamięci pozostała impreza wielkanocna „Wielkie Jaja w M1” zorganizowana w poznańskim Centrum Handlowym M1. R. Oszmian opisuje przedsięwzięcie: Wydaliśmy wtedy pracę zbiorową zatytułowaną „O wyższości jajka nad choinką", która zawierała przedmowę Grzegorza Halamy. Na terenie galerii stworzyliśmy autentyczną łąkę po której przechadzały się ptaki (gdzieniegdzie można było zauważyć również ptasie jaja). Jednym z punktów zabawy była także licytacja jaj, wielkości strusich, które wcześniej ozdobili znani artyści kabaretowi oraz profesorowie i studenci z poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Każda impreza warta jest wysiłku i starań, jakie pracownicy Multiradio wkładają w jej organizację.
- Tradycyjną do bólu Pierwszą Komunię Świętą można zrealizować z lekkim polotem np. zatrudniając animatorki zabaw dla dzieci, aby nie nudziły się przy stole. W minionym okresie komunijnym mieliśmy "wpadkę", bo dzieci były tak zaintrygowane baśniowymi konkursami, że wyszły z imprezy głodne – śmieje się R. Oszmian.
Innym przykładem może być jubileusz pewnej wielkopolskiej firmy, który Multiradio zorganizowało w stylu "śniadania na trawie". Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że był to 1 kwiecień, a firma przeobraziła się w kwitnącą łąkę z króliczkami, kurczaczkami i innymi atrybutami wiosny.
- Nasza pomoc, to nie tylko rezerwacja lokalu, zagwarantowanie menu, czy oprawy artystycznej. Odpowiadamy za przygotowanie i rozesłanie zaproszeń, a także potwierdzenia przybycia. Kierujemy się celem nadrzędnym - uwolnić głównych bohaterów uroczystości od problemów organizacyjnych i stresu, czy wszystko zostanie zorganizowane właściwie i na czas – mówi R. Oszmian.
Taka kompleksowa obsługa to jednak nie wszystko co oferuje Multiradio. D. Darski mówi: - Jeśli zleceniodawcy ślubu, czy wesela, kiedykolwiek zlecą nam organizację uroczystości rozwodowej, wówczas przysługuje im 80%-owy rabat. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że nie każdego stać na rozrzutność typową dla wesela. Poważnie jednak rzecz ujmując, promujemy styl europejski, gdzie rozstanie dwojga osób nie powoduje uczucia dodatkowego stresu. Chcemy ułatwić partnerom rozstanie, aby w przyszłości mogli oni utrzymywać poprawne stosunki, częstokroć nieuniknione ze względu na np. dzieci.
Grupa Reklamowa Multiradio specjalizuje się w organizacji nieszablonowych imprez: Realizowaliśmy eventy zarówno 135 metrów pod ziemią, w katowickim "Spodku", jak i za granicą. Nie jest dla nas problemem sprowadzenie wielbłąda w czasie zimy, czy zorganizowanie zabawy zbójnickiej z Janosikiem, gdzie stroje dla uczestników sprowadzane są wprost z planu filmowego – opowiada R. Oszmian.
Grupa Multiradio jest zwolennikiem nietypowych rozwiązań. Jak przyznaje R. Oszmian: Proponujemy klientom imprezy "szyte na miarę", które dostosowane są do uczestników, celu i budżetu. Imprezy, które dla innych firm są nietypowe, dla nas są typowymi, ponieważ nasi klienci są nieszablonowi i przyzwyczaili nas do niekonwencjonalnych formuł.
Oferta firmy skierowana jest do osób, którzy obchodzoną uroczystość chcą przekształcić w coś nietuzinkowego i oryginalnego
- Nie mamy szablonów scenariuszy imprez, bo nigdy ich nie powtarzamy. Zabaw typu "jedli, pili, dobrze się bawili" nie realizujemy. My kochamy swoją pracę, a każde zlecenie dopasowujemy do klienta i jego marzeń – opowiada D. Darski.
Do dzisiaj w pamięci pozostała impreza wielkanocna „Wielkie Jaja w M1” zorganizowana w poznańskim Centrum Handlowym M1. R. Oszmian opisuje przedsięwzięcie: Wydaliśmy wtedy pracę zbiorową zatytułowaną „O wyższości jajka nad choinką", która zawierała przedmowę Grzegorza Halamy. Na terenie galerii stworzyliśmy autentyczną łąkę po której przechadzały się ptaki (gdzieniegdzie można było zauważyć również ptasie jaja). Jednym z punktów zabawy była także licytacja jaj, wielkości strusich, które wcześniej ozdobili znani artyści kabaretowi oraz profesorowie i studenci z poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Każda impreza warta jest wysiłku i starań, jakie pracownicy Multiradio wkładają w jej organizację.
- Tradycyjną do bólu Pierwszą Komunię Świętą można zrealizować z lekkim polotem np. zatrudniając animatorki zabaw dla dzieci, aby nie nudziły się przy stole. W minionym okresie komunijnym mieliśmy "wpadkę", bo dzieci były tak zaintrygowane baśniowymi konkursami, że wyszły z imprezy głodne – śmieje się R. Oszmian.
Innym przykładem może być jubileusz pewnej wielkopolskiej firmy, który Multiradio zorganizowało w stylu "śniadania na trawie". Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że był to 1 kwiecień, a firma przeobraziła się w kwitnącą łąkę z króliczkami, kurczaczkami i innymi atrybutami wiosny.