W rodzimej Ostrołęce oraz pobliskiej Łomży ruszyła kolejna odsłona kampanii billboardowej Paryżanek pod hasłem „Paryżanki są gorące... wciąż kocham ten smak”. Ponadto w Łomży firma włączyła się do akcji „Pupile Wety” .
W dniu 2 października na terenie Zespołu Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących nr 7 w Łomży odbył się festyn pod hasłem „Pupile Wety”. W imprezie uczestniczyło około tysiąc mieszkańców miasta. Sponsorem wydarzenia zostały Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. W ramach imprezy firma zaproponowała uczestnikom produkty z oferty grillowej – kiszkę ziemniaczaną, kiełbasę ostrołęcką, ostrołęcką z serem, kaszankę gryczaną oraz kaszankę białą. Akcja miała na celu m.in. zebranie funduszy na zakup psa przeszkolonego w kierunku dogoterapii dzieci niepełnosprawnych. Fundusze pozyskiwane były ze sprzedaży potraw z grilla, ciast, organizowanych loterii, aukcji. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Łomży – Jerzy Brzeziński. Impreza odbyła się po raz trzeci.
Kolejnym działaniem, umacniającym pozycję Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. w tym regionie, jest kolejna odsłona kampanii billboardowej marki „Paryżanki”. Mieszkańcy Ostrołęki oraz Łomży mogą zobaczyć nowy layout kampanii. „Paryżanki są gorące”...wciąż kocham ten smak”, to hasło, które pojawiło się na nośnikach billboardowych na terenie tych dwóch miast.
W dniu 2 października na terenie Zespołu Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących nr 7 w Łomży odbył się festyn pod hasłem „Pupile Wety”. W imprezie uczestniczyło około tysiąc mieszkańców miasta. Sponsorem wydarzenia zostały Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. W ramach imprezy firma zaproponowała uczestnikom produkty z oferty grillowej – kiszkę ziemniaczaną, kiełbasę ostrołęcką, ostrołęcką z serem, kaszankę gryczaną oraz kaszankę białą. Akcja miała na celu m.in. zebranie funduszy na zakup psa przeszkolonego w kierunku dogoterapii dzieci niepełnosprawnych. Fundusze pozyskiwane były ze sprzedaży potraw z grilla, ciast, organizowanych loterii, aukcji. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Łomży – Jerzy Brzeziński. Impreza odbyła się po raz trzeci.
Kolejnym działaniem, umacniającym pozycję Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. w tym regionie, jest kolejna odsłona kampanii billboardowej marki „Paryżanki”. Mieszkańcy Ostrołęki oraz Łomży mogą zobaczyć nowy layout kampanii. „Paryżanki są gorące”...wciąż kocham ten smak”, to hasło, które pojawiło się na nośnikach billboardowych na terenie tych dwóch miast.